Платформите, базирани на местоположение, се появяват къде ли не, и колкото повече и повече хора по-малко се притесняват от това да бъдат следени, толкова повече наблюденията върху конкуренцията ще стават по-интересни. Засега обаче играчите в тази сфера се броят на пръсти.
Водещ е както се досещате Foursquare, вероятно най-популярната платформа, пряко обвързана с местоположението. Гигантът обаче все повече среща конкуренцията на новия продукт на Google, Google Latitude. Foursquare има своите потребители, но Google разчита на лоялността на много потребителите, които ползват продуктите на компанията. Големият въпрос е кой ще победи накрая?
Отговорът хич не е лесен и предсказуем, но последната допълнение на Google дава индикации, че битката няма да се проточи дълго. Google се възползва от притежаването на мобилната платформа Android , за да достигне до повече потребители в check-in пазара. Google въведе нови точни и системи за класиране. Тази нова система предвижда потребителите да се класират и позиционират сред водещите в зависимост от честотата на употреба на Google Latitude.
Тази нова система, както може би се досещате, ще привлече дори повече потребители в платформата на Google, въпреки че Foursquare така или иначе позагуби позиции и е въпрос на време продуктът на Google да набере скорост.
Какво използвате Foursquare или Latitude?