Войните на търсещите машини са наистина ожесточени тези дни, но това не значи, че са на път да приключат. Всъщност докато повечето потребители са заети да мислят върху войните в социалните медии, обичаните търсещи машини се опитват да се надхитрят една друга. Последните данни дават ясна представа за тези, които печелят и тези, които губят.
Според данните на Experian HitWise, търсенията в Гугъл са нарастнали с 2%, увеличавайки се с 65.09% през Август 2011 то 66.12% през Септември. От друга страна Bing бележи спад в дела на търсенията като от 13.10% през Август пада на 12.80% през Септември, около -2% спад.
Факт е, че Гугъл е голямата акула в сферата на търсенията онлайн и тази тенденция ще се запази още дълго време. Като цяло Google контролира над 66.12% от пазара на търсенията онлайн и цифрите трудно могат да бъдат повлияни дори и от големи играчи като Yahoo и Bing.
В този ред на мисли, явно, че конкурентите на Гугъл може само да завиждат за постигнатите резултати. След появата на Google+, търсачката най-сетне ще може да канализира трафика от социални мрежи в своята търсеща машина и няма да се учудим, ако 66.12% се превърнат в 86.12%.