Google включва мнения и снимки от потребители за уеб реклами

12.10.2013 20:50
Google променя условията си за ползване и включва потребителско съдържание в рекламите си.

Новите Условия за ползване на Google позволяват на компанията да събира и продава потребителска информация от YouTube, ревюта и други Google продукти, за да предлага потвърждения, “endorsements”, за своите продукти.

Обновените условия за ползване на услугите на Google могат да накарат някои потребители да помислят по-добре преди да оставят коментар или рейтинг на уебсайт, притежаван от гиганта в търсенето онлайн. Промяната позволява на компанията да включва имена на потребители, снимки и коментари в рекламите, които се появяват в мрежата. Използването на информацията ще е въз основа на рейтинги, ревюта и постове, които се публикуват в Google Plus и други Google услуги като YouTube.

С други думи, сега Google има възможност да събира коментарите и рейтингите от потребителите си и да ги продава на компаниите като „одобрения” или начин за засилване на Интернет рекламите си. Новата политика за рекламите, която е ефективна от 11 ноември, ще включва имена на потребители, коментари и снимки, както и неща, които те са харесали, следвали, оставили са мнение или ревю за тях.

Тези видове потребителска обратна връзка не са нетипични, но много потребители би трябвало да се притеснят от това, че имената им, личната им информация могат да бъдат продадени на дадени компании. И Instagram, и Facebook удържаха заведените съдебни дела за техните политики за ползване, в които се казва, че платформата продава потребителско съдържани като реклама (т.нар. “Sponsored Stories” във Facebook). Докато борбата на Instagram пропадна почти веднага в съда, потребителите са привлечени за 20 милиона долара, които Facebook предлага в съда.

Всички съдебни дела доказват какво се случва с рекламите включващи потребителско съдържание, без значение дали става дума за Instagram или Google, всички големи компании виждат възможност в „персонализирането” на рекламното пространство, а потребителите усещат тактиката за правене на пари от тяхната социална активност в мрежата. Google също няма да избяга от нападки, този тип реклами са типични вече за социалните мрежи.

Потребителите ще имат възможност да не се включат в новата рекламна политика на Google на тази страница, но не е ясно колко лесно или за колко дълго ще се отърват от „пъклените” планове за използване на информацията им за реклами.

По статията работи: , последно обновена: 12.10.2013 20:53:17
Новини по темата

Google стана на 10 години

Google стана на 9 години

Google приготвя подводни кабели. Една стъпка напред към Gphone?

Google под прицел - личната ви информация е в опасност!

"Израел е зъл", казва Google

Защо Google "прегръща" Windows Vista толкова силно?

Google неправилно маркира сайтове като опасни

Google полагат кабел под Тихия океан?

Най-доброто от Google


 
Коментари

Все още няма коментари.

 
Вашето мнение:

Заглавие:






информирай ме при нов коментар
Запиши като:

E-mail:
 Задължително поле





Кога е рожденият ден на Google

Послушва ли ни Google? Може ли Google да ви подслушва през Chrome?

Sony ликвидира всички свои магазини в Канада!

Linux Mint и CompuLab представиха мини компютър с 4 гигабайта оперативна памет!

Британците губят почти 5,4 милиарда лири, заради лоши мобилни тарифи!

Почти 20 хиляди сайта са свалени във Франция след случилото се с Charlie Hebdo.

Toyota ще учи деца да шофират с Oculus Rift!

BlackBerry се готви да представи нов телефон с плъзгаща клавиатура!

[ВИДЕО] Вижте колкото е най-голямата галактика в познатата ни вселена

Създават атомен реактор, който ще работи с разтопена сол!
noTrial.info в Google+



noTrial.bg е портал за IT новини и каталог с безплатен софтуер.
Възпроизвеждането на информация от страницата се разрешава
единствено след изрично съгласие от екипа на NoTrial.bg
Контакти | Условия за ползване | За нас | Блог