Бъдещето на Google като бранд изглежда е свързано с последния проект, Google+. Последната реч на Google VP Bradley Horowitz хвърли светлина върху проекта. Той даде официално интервю за Wired Magazine и се впусна в подробни разяснения за бъдещето на Google. Според Horowitz, всички продукти на популярната търсачка /не във функционален аспект/ ще се слеят от гледна точка на идентичност. Целият този процес ще стане възможен под покровителството на Google+ като процесът е неизбежен и е по-добре да се случи възможно най-скоро. Разбира се, това сливане на продуктите на Гугъл ще бъде повече от коментирано, но от Google вече са предприели действия да ребрандират всички продукти, които са собственост на технологичния гигант.
Цялостната идея е потребителите да си взаимодействат със своите любими продукти на Google в рамките на Google+. Google Chrome, Google Maps и дори Gmail могат да бъдат лесно интегрирани, така че идеята не е никак трудно осъществима. От потребителска гледна точка обаче, Google определено може да се срещне с някои предизвикателства. Защо? Потребителите на продуктите на Google харесват индивидуалността на преживяването и някои от тях определено биха почувствали, че интеграцията ги заключва /нечестно!/ и ограничава в една тясно дефинирана среда.
Романтиката никога не се слива с реалността и тепърва предстои да разберем дали идеята на Google ще бъде повсеместно възприета.
Мислите ли, че сливането на всички продукти на Google е възможно само и единствено в рамките на новата социална мрежа Google+?