Експертите предричаха различно развитие на началото на Google+, но изглежда никой не предполагаше какво точно ще се случи на новата социална медия. Изглежда, че потребителите споделят в социалната медия най-много снимки. Google наскоро оповести, че през последните 100 дни над 3.4 милиона снимки са публикувани в прохождащата социална медия.
Съобщението бе официално направено от старшия вицепрезидент на социални медии и маркетинг, Vic Gundotra по време на провелата се Уеб 2.0 конференция в Сан Франциско. Новината е по-скоро отговор на въпрос, отправен от аудиторията относно ангажираността на потребителите на новата социална медия. Новините бяха добре посрещнати от експертите и high tech маниаците, но остава загадка дали Гугъл ще се справи с потребителската ангажираност и качествено взаимодействие с потребителите.
Големият въпрос около разкритието, че споделянето на снимки е двигател на успеха на Гугъл+, е свързано предимно с това дали качените снимки наистина генерират потребителска ангажираност или не. Някои биха казали ‘не’, но ние бихме поспорили по този въпрос. Логиката е проста: Фейсбук, най-големият конкурент на Google+ предлага споделянето на снимки като основен колос на мрежата, а последните промени в тази област доказват ключовия елемент на платформата на Фейсбук.
Google има нужда сега да се фокусира върху създаването и изграждането на връзки с нови потребители. Социалната мрежа в момента обслужва 40 милиона потребителя, така че в момента не потребителската ангажираност е приоритетна.