Промените на Google относно алгоритъма са вече наболяла тема. Новият алгоритъм променя позицията на сайтовете, който всъщност разчитат предимно на трафик. През последните няколко месеца различни видове Панда ъпдейти засегнаха големи уебсайтове, които загубиха около 80% от трафика си.
Сега изглежда, че Гугъл продължава с промените, тъй като поставя ‘свежестта’ на информацията като приоритет. Компанията вече публикува официално информация, че възнамерява да въведе нов алгоритъм за индексиране, наречен ‘caffeine’, който ще извлича по-скорошна информация на база търсенията в популярната търсачка, за да прецизира резултатите за тези потребители, които търсят актуална информация за събития и горещи новини. Новата система за индексиране ще засегне 35% от търсенията и потребителите могат да очакват по-канализирани резултати от търсенията.
На практика потребители ще могат да получат наистина най-последните резултати на определено търсене, базирано на възможността Гугъл да идентифицира намеренията на търсещите в мрежата потребители. Ако потребител търси информация за Олимпийските игри например, то той ще получи резултат за предстоящото събитие от 2012. Освен планираните събития, потребителите ще получават информация и за ‘горещи теми’.
Новият ъпдейт на Гугъл е наистина отскоро и затова е трудно да се предвидят реакциите на уебмастърите и обратната връзка от гледна точка на потребителя. Едно обаче си остава вярно и занапред: ‘Съдържанието ще продължава да е крал, особено свежото съдържание.”
Друг алгоритъм на Гугъл променя влиянието върху 35% от търсенията
09.11.2011 23:59Google пак променя алгоритъма- дали за добро или лошо, предстои да разберем.