За последното тримесечие от настоящата година, което приключи в края на септември, интернет гиганта има приходи от цели 14.89 млрд. долара. Тази сума е с 12% повече от изминалата 2012 г, но тук не са включени разходите, комисионните и плащанията към партньорите. Нетната печалба на Google възлиза на 2.97 млрд. долара, което е увеличение с цели 36% в сравнение с 2012 г.
Печалбите на гиганта от Менло парк за дял също са се повишили от от 6.53 долара на 8.75, което е съвсем нормално с оглед на финансовите резултати. Според Зак Майнърс от IDG, доходите на Google от реклама са много спорни, тъй като няма особен прираст. Цената на самите кликания върху рекламните блокове на компанията са се намалили с 8% в сравнение с миналата година, което е малко притеснително. Партньорството на Google и Motorola за момента също не дава желания резултат, но въпреки това, интернет компанията успява да реализира много добър доход.
Добрите финансови резултати до голяма степен се дължат на сайтовете на Google, които са генерирали приход от 9.39 млрд, което в сравнение с 2012 г. е увеличение с 22%. Приходите от партньорски страници пък са 3.15 млрд, но там няма значително повишаване.