Днес беше първото официално събитие на Google в България - Google Engage Day. Google специално обявиха, че празнуват 14-тия си рожден ден у нас със старта на Google Engage за агеции.
Целта на Google Engage Day беше да се представи платформата Google Engage за агенции и да се запознаят дигиталните, медийните и уеб агенциите, както и freelancer-ите с възможностите и предимствата й.
В програмата на събитието бяха включени локални представители на Google (Директор на Google Турция - Bulent Hicsonmez, Маркетинг мениджър и Google Engage координатор за България - Бранимир Йосифов, Adwords акаунт мениджър за България - Катерина Арнаудова), а също така и управители на компании с успешни бизнес практики в управлението на клиентски акаунти в Google Adwords в Европа (CEO на e-Wolff Patrtrik Wolff от Германия, Co-MD на Performance Media Jacek Chruściany от Полша, COO на Escape Miroslav Varga от Хърватия и Управителя на Iteractive Share Мартин Попов от България).
Първата част на Google Engage Day представи накратко какво можем да очакваме от събитието, а Bulent Hicsonmez направи изключително интересна презентация за развитието на онлайн пазарите в Турция.
За обедната почивка освен богатото меню, организаторите бяха подхотвили своеобразна игра с checkpoint-ове, всеки от които представяше различна услуга на Google, в това число Google Earth, Google+, Google Chrome и други. Участниците се редяха на опашка да вземат заветните стикерчета с буквите на Google, за да получат изненада (която беше два листа А4 Google и Android лепенки). Типично в Google стил имаше още кътове за забавления с различни игри.
След почивката Patrick Wolff, Jacek Chruściany, Miroslav Varga и Мартин Попов направиха серия от интересни презентации с идеи и съвети как се прави успешен бизнес с помощта на Google Adwords. Стана дума за това как да изградим медийна агенция и да изберем добър екип, как да привличаме по-големи клиенти, за какво можем да използваме Adwords, освен за реклама на клик и други съвети и добри практики, подкрепени със забавни примери от практиката на всеки от лекторите.
След още една кратка пауза Катерина Арнаудова направи презентация на платформата и възможностите за управление на рекламите в нея, както и даде малко повече информация за взимането на сертификати и защо са нужни те.