Преди няколко години, едва прохождащия тогава Джъстин Бийбър сам се е свързал с компанията, като е предложил да бъде рекламно лице на BlackBerry. Младият поп-певец, който също е канадецът предложил услугите си, като не е искал кой знае какви колосални суми. Предложението му е било нещо от рода на "Дайте ми $200 хиляди и 20 устройства и ще се превърна в посланик на търговската ви марка."
Естествено, тогава BlackBerry нямаха чак толкова сериозни проблеми и са се отнесли надменно към любимецът на милиони хлапета по света. Тази новина бе разкрита от бившият старши управител по развитието на канадската компания - Винсънт Уошингтън. Той е бил "за", Бийбър да бъде рекламно лице на BlackBerry, но неговите колеги са пресметнали, че певецът няма бъдеще и е по-добре да не инвестират в него.
Оказва се, че това е бил поредният грешен ход на канадският производител, а може би е бил и началото на края. В момента Джъстин Бийбър е може би най-актуалната звезда, като има и най-много последователи в Twitter. Дали от BlackBerry не съжаляват, че са отказали на певеца?