Паркирането на домейни беше едно от ‘пасивните’ пера за доход на предприемчивите маркетолози, но в последните няколко години, индустрията се сви и тези, които генерира печалбите, обърнаха гръб на паркираните домейни.
Последният,
който обяви, че няма да насърчи паркирането на домейни е не кой да е друг, а Google,
компанията наскоро оповести, че планира да спре AdSense за паркирани домейни. Новините
не можеха да дойдат в по-лошо време, тъй като доходите от AdSense като цяло
бележат спад в последните няколко години. Последното спиране сега напълно ще
изключи възможността на много уебмастъри и маркетолози да изкарат по някой и
друг допълнителен долар. И това не е всичко, там, накъдето Google се е запътила,
знаете, че я следват и други със
сигурност и в подкрепа на това ще кажем, че Sedo, която улеснява паркирането на домейни,
започва да преосмисля становището си по въпроса.
Уебмастърите и потребителите на AdSense за домейни програми имат малко време
да уредят някои въпроси, свързани с паркираните домейни и приходите от AdSense,
тъй като намеренията на Google не влизат в действие веднага. Всички домейни ще
бъдат ‘унищожени’ до 27 юни 2012 и AdSense за домейни ще се превърне само в
история.