Marissa Mayer преди 7 години обеща, че Google никога няма да въведе банер реклами на началната страница на Google или като част от органичните резултати при търсене.
Изглежда сега, че гигантът далеч не е решил да удържи на думата си, тъй като компанията тества огромни банер реклами за специфични брандове в резултатите при търсене. Рекламите, които приличат на снимката на корицата, която имаме при Facebook профила, за първи път са забелязани от компанията за дигитален маркетинг Synrgy и експериментът е потвърден от представител на Google.
Google казва, че в момента тече много ограничен експеримент в САЩ само за 5% от заявките за търсене и около 30 рекламодателя, включително Crate & Barrel, Southwest Airlines и Virgin America.
Както The Verge правилно отбелязва, рекламите вероятно ще генерират повече трафик от традиционните текст базирани реклами при търсене (ще струват съответно и повече пари на рекламодателя), но те ще са по-успешни за сметка на свързаните органични резултати, които ще бъдат избутани по-надолу на страницата.
Какво мислите за експеримента на Google с такива реклами и голямата вероятност те да станат реалност?