Компанията за маркетингови проучвания J.D. Power провежда проучване за удовлетворението на потребителите на таблети между март и август тази година. Резултатите показват, че притежателите на таблети са много по-доволни от своите Samsung джаджи в сравнение с Apple iPad феновете.
Резултатите са въз основа на оценки с 1000 точки и взимат предвид производителността на таблетите, лекота на употреба, дизайн, функционалности и цена. Samsung получава 835 за потребителска удовлетвореност и побеждава Apple с 833 точки, както и Amazon с едва 826. Като цяло потребителската удовлетвореност от таблетите на няколко бранда е средно 821.
J.D. Power също така отбелязва, че Samsung са били единствената компания, която внася подобрения по всички гореизброени фактори и резултат е 25% повече потребителска удовлетвореност.
Докладът обаче също така споменава, че хората са по-доволни от лекотата на работа и производителността на iPad-а, което едва ли ни изненадва.
Въпреки че мнозина предпочитат да купят таблети от магазин, хората, които използват онлайн пазаруването са като цяло по-щастливи от шопинг преживяването си и цената на таблета.
50% от потребителите във фаза взимане на решение за покупка на таблет се оказва, че разчитат на препоръките на приятели и роднини. Допълнителните фактори, които определят потребителския избор са репутацията на бранда, както и сайта на производителя.