През 2009 г. Samsung имаше около 11 млн. продадени устройства в Китай, а за 2012 г. те вече са нарастнали на 30 млн. Това е скок от почти 3 пъти на продажбите, което си е голям успех за корейската компания. Както знаем пазара на мобилни устройства е много наститен, а и азиатците си имат свои производители, които предлагат много по-евтини модели. Samsung вече са определени като лидер на китайския пазар и държат дял от 17.7 % от всички мобилни и смарт телефони.
За сметка на това, Nokia отчетоха сериозни загуби и обмислят как да се справят с кризата. До 2011 г. финландския гигант беше основния играч с почти 30 % от всички продажби, но за изминалата година положението е критично и вече са с 3.7 % пазарен дял. Това е сериозна финансова загуба за Nokia и затова те обещаха да залеят пазара с евтини мобилни телефони.