Първоначално от Adobe излязоха с информация, че засегнатите потребители са около 2.8 млн, но не след дълго в мрежата се появи файл със 150 млн. хакнати профила. Грешката е в самата компания и нейните външни специалисти по сигурността, които не са обезопасили достатъчно надеждно паролите на потребителите. Най-пострадали са тези, които са използвали масовата парола "123456", но също така в списъка има и много интересни имена на компании и агенции.
Кен Уестин, който работи към компания за киберзащита е установил, че сред засегнатите има 234 000 имейл адреса на правителствени агенции, около 6000 акаунта на военни контрактори, 82 адреса водещи към NSA, 433 на FBI и още над 5000 на NASA. Докато от Adobe се опитват да прикрият мащабният си провал, а не работят по обезопасяването на акаунтите на потребителите си, от Facebook взеха нещата в свои ръце. Социалната мрежа също е анализирала въпросният списък със засегнати и е започнала масова промяна на техните пароли. Мерките са взети с цел да се ограничат последиците от евентуално разпространение на малуер във Facebook, а може би същото трябва да направят и много други компании.
Кен Уестин предупреждава хората по света, че последиците от нещо подобно могат да бъдат огромни и призова всички да заложат на по-сложни пароли за сигурност и да не се подценява проблема. Всички критики към Adobe са напълно основателни и компанията трябва не само да вземе нужните мерки, но и да се извини на всички засегнати.