Twitter при всички случаи отбеляза една фантастична 2011. И ако тенденциите продължават да се развиват, както до момента, 2012 ще е още по-успешна. Но Twitter винаги е бил полезен маркетингов инструмент за бизнеса и особено брандовете, толкова че Hootsuite, популярният Twitter клиент разкри топ 10 на брандовете на микроблогинг платформата.
Топ 10 списъкът бе компилиран чрез специален алгоритъм, създаден от медийната компания на Hootsuite, What the Trend. Чрез тази медийна компания, Hootsuite може да проследи присъствието на над 500 тенденции през 2011 година.
Що се отнася до самия смисък, имаше няколко изненади, но в основата си е вярно, че тези, които предполагахме, че ще доминират, наистина владеят пазара. Номер 1 е, разбира се, Twitter, следван от Google на втора позиция. Три и четири са местата, отредени са Facebook и съответно Apple, докато за наша изненада на пето място е McDonalds. Nike заема златната 6та позиция, а MySpace отново за наша изненада се нарежда на 7мо място. Nissan и Walmart са на осмо и девето място, а HP на последното, 10то място.
Тенденциите показват, че сигурно топ 10 за 2012 няма да се измени много, особено за първите 5 позиции. Интересно е да узнеем кой ще успее да ‘надскочи’ другия и да мръдне напред в класацията.