Кога 800 милиона не стигат? Отговорът е, че е трудно да си Twitter и да имаш амбиции за обхващане на целия свят. Това е съкровената мечта, превърнала се в цел на изпълнителния директор на Twitter, Dick Costolo, и останалите изпълнителни директори на микроблогинг платформата . Първата стъпка към изпълнението на тази цел е очевидно дизайна.
Според ръководството на Туитър, акцентирането върху определени характеристики на дизайна и фокус върху улеснената структура, която в края на краищата генерира ангажиране на потребителите с бранда, както и увеличаване на базата данни потребители. Това са също основните причини за последните промени, въведени от Twitter.
Само преди няколко месеца, Туитър оповести пълното интегриране с Apple iOS5 и оттогава броят уникални посетители се увеличи в пъти. По този начин Туитър затвърди позицията си като телекомуникационен инструмент, а опростеният дизайн се предполага, че ще спомогне за разрастването на Туитър.
Разбира се Туитър не може да ‘впримчи’ цялото население на земята, но дори ако достигнат една трета от това, то наистина ще признаем гигантската сила, титан в социалната комуникация, достоен за пример и вдъхновение.