Twitter може би отбеляза една страхотна 2011, а очакванията за растеж в бъдещите години наистина са повече от добри. Освен рекордите и статистиките обаче, идеята как е устроена потребителската мрежа на платформата тепърва се оформя.
Последните данни разкриват, че 55% от потребителите на Twitter използват микроблогинг платформата на мобилни устройства. Това, разбира се, помага да се обясни по-лесно защо трафикът на Twitter се конвертира зле за традиционните линкове на сайтовете. Трафикът на Twitter се използваше доста време за слаби взаимодействия и дискусии. Новите данни обясняват странните цифри.
Маркетолозите трябва да обмислят своят подход, ако искат да получат реална стойност от почти 100 милиона активни потребители на Twitter всеки месец. Маркетинг специалистите трябва да работят тежко, за да задържат вниманието на читателите върху създаваното съдържание и да се борят заедно с анти-спам екипа на Twitter. В последните месеци особено откакто Twitter разработи своята рекламна платформа, усилията да се изчисти спам се удвоиха. Маркетолозите са изправени и пред увеличаващия се брой технологично грамотни потребители на Twitter, които са резистентни към различните предложения за продажба.