Twitter продължава да предоставя повече възможности за компании, които търсят начини да рекламират в социалната мрежа. Компанията променя значението на любимия хаштаг за рекламодателите през последния месец и ето че сега пуска нова функционалност, която позволява изпращането на туитове за географско таргетиране на потребителите в социалната мрежа. Местоположението на потребителите може да се ограничава по град, държава или област, а рекламодателите могат дори изберат вариант на tweet, който да се показва на мобилни устройства. Това е значима промяна за платформата, защото означава, че един ден може да не се нуждаем от различни официални Samsung профили по света, а ще има един, обединен профил, който не спами потребителите и последователите си с нерелевантна информация. @British_Airways, @CocaCola, The Washington Post (@wpsocialreader) и @Wendys са изпробвали новата функционалност, която към момента е достъпна за всички Twitter рекламодатели.

Twitter вече предлага таргетирани туитове за рекламодатели
22.07.2012 07:10Рекламни туитове ще се показват само на гео-таргетирани потребители на Twitter
По статията работи: Анита Валентинова , последно обновена: 22.07.2012 17:01:30