Споделянето на снимки е такъв апетитен бизнес, че Twitter реши да се заеме сериозно и вече фото споделянето е възможно на платформата посредством други сайтове и Туитър разви своя собствена инфраструктура. Изглежда, че тази стъпка се отплаща по-рано от очакваното, защото за няколко месеца, откакто Туитър пусна своето собствено приложение за фото споделяне, активността на домейна се увеличи значително.
Според Skyline, сайт за споделяне на снимки, приложението за качване на снимки на Twitter обхваща 36.1% от активността, свързана с фото ъплоуд, който се случва в цялата чуруликаща мрежа и се очаква тази цифра да нарастне значително в следващите няколко месеца. Преди около 5 месеца Twitpic държеше контрола върху 45.7% от пазара. Потребителите изглеждат лоялни до момента, когато Туитър решава да интегрира функционалност за качване на снимки направо в tweet box-a. Това улесняване в основата си доведе до бавното отмиране на Twitpic и други конкурентни приложения. Освен ако някой не измисли още по-лесен вариант за качване и споделяне на снимка, Twitter си остава всемогъщ лидер в споделянето на снимки.