Twitter е наистина популярна микроблогинг платформа и по нищо не отстъпва на гиганта Facebook. Все повече и повече се говори са отсъствието на телевизията във всекидневните ни занимания, но ето че май телевизията придобива ново измерение. Информацията и неспиращият комуникационен поток са основите на TweetTV, услуга, която категоризира и подобрява дискусиите, свързани с телевизии, които се ‘случват’ ежедневно в най-голямата микроблогинг платформа в света.
Не е за учудване, че новото попълнение на ‘синьото пиле’ е получило 750 000 долара от спонсора-инвеститор Joe Kafla. Парите ще бъдат използвани за наемането на инженери и разработването на мобилни приложения, важни приоритети за изграждането и разрастването на TV-Twitter пространството.
Основателят на новата компания Bradley Markham изглежда, че не само е готов, но е и много въодушевен от инвестициите и възможностите пред компанията. Markham: споделя : „Не мога да бъда по-въодушевен за бъдещето на TweetTV. Не всички инвеститори и инвестиции са поравно. В лицето на г-н Kalfa, ние откриваме инвеститор, който не само осигурява основите на начинанието., но и споделя нашата визия за TweetTV, платформа, която ще се ползва за смислени ТВ дискусии и други екстри, които ще преобразят начина, по който хората гледат на телевизионната програма и анонсите.‘’
Ясно май ни стана, че не само телевизията, но и други офлайн дейности се ‘пренесоха’ в онлайн пространството. Имаме усещането, че TweetTV няма да е последната компания, която се опитва да се възползва и да претвори това неминуемо сливане. Както се досещате, Twitter също ще бере плодовете на такива инициативи и ще докаже на скептиците, че е една силна и значима социална мрежа.