Yahoo направи редизайн на страниците си с резултати, като новата визия на търсачката е значително по-изчистена и прилича на тази на основния конкурент Google.
Компанията, която в момента е в състояние на сериозна криза, взе решение да промени външния вид на своите уеб страници, мултимедия и страници с вертикални резултати, автоматични табове, филтри и дълбока интерграция с Facebook.
Автоматичните табове се появяват под полето за търсене и предлагат достъп до интернет съдържание или възможността да се стесни търсенето до изображения, видео, новини, блогове, финанси и спорт. Филтрите, които са разположени отляво, могат да се използват за сортиране на резултатите по време и да се разглеждат резултати от сходни търсения.
Търсенето на изображения също е претърпяло известни подобрения, например по-дълбоката интеграция със социалната мрежа Facebook, като по този начин чрез него могат да се намерят повече снимки и картинки от публични профили и фен страници.
С извършените промени Yahoo се надява да обедини различните търсения в едно и да подобри цялостното изживяване, което предлага на своите потребители.