Тогава, Дейв Морин, който е директор на социалната мрежа, отказа да коментира въпроса с придобиването. Той не отрече да има преговори, но Кук го направи вместо него. Тим Кук каза, че Apple няма амбиции на пазара на социалните мрежи. Шефът на гиганта от Купертино харесва и Facebook, и Twitter като бизнес модели, но те се различават от целите на Apple.
Това разбира се, не е сигурен знак за намеренията на Apple. Те могат да купят Path или която и да е друга социална платформа. Могат да се прехвърлят служителите или технологии, като това също не е проблем. Тим Кук може с цел да отказва да разпространи информация за случващото се и да прикрива истинските планове на щатската компания.
Path е социална мрежа, която разполага с 5 милиона активна маса потребители. Те влизат всеки ден. Apple има малко опит в социалните мрежи от 2010 година. Тогава те интегрираха Ping в iTunes и направиха съответната премиера. По това време се появиха и нови модели на iPod, а кампанията бе подкрепена от доста звезди, но само след 2 години, услугата намери своя край.