Twitter е решила да си партнира със Stripe, която е компания за разплащателни услуги, за да създадат функционален бутон buy, който да поставяме в tweet-овете.
Twitter и Stripe не са дали официална информация към този момент. Пазаруването и проектът на Twitter, като цяло са в начален стадии. Интересът от страна на различни марки нараства постоянно, защото те търсят нови и нови канали за разпространение на продуктите си. Amazon вече мислят за стратегия, по която да завоюват клиентела през Twitter.
Изглежда обаче, че туитовете на социалната мрежа няма да са достатъчно свободни за продажба от всеки, но това няма да спре никой да опита. Някои ще се провалят, други не. Chirpify е дружество, което води рекламни кампании за пазаруване през различните социални платформи. В Twitter те реализират възможността, потребителите да пазаруват само чрез пускане на определени ключови думи в мрежата.