От тогава насам, от YouTube не са правили кой знае какви сериозни сделки, но популярността на сайта расте с всеки изминал ден, а новият шеф - Сюзън Войцики явно има идея как да го направи още по-популярен. Войцики дълги години бе сред основните лица в рекламният отдел на Google, като със сигурност има свежи идеи как да подобри услугите на YouTube.
От другата страна, Twitch също е много популярна геймърска платформа, тъй като позволява на феновете на Xbox и PlayStation да споделят своите постижения, както и естествено да гледат чужди такива. Twitch също така нашумя много през тази година, когато се проведе най-масовата съвместна игра на Pokemon Red, продължила близо 2 седмици.
Дали от YouTube наистина смятат да купят Twitch и да разширят своето портфолио от услуги, за момента не е ясно, но ако това се случи, платформата за видеосподеляне може да се превърне в истински лидер на пазара, та дори и монополист.