Важен момент е максималната ефективност. Имайки метод, който може да работи в една или две ситуации не е нещо ефективно, кибер престъпниците търсят буквално магически методи. Опитват се да създадат тактика, която да им даде достъп до максимално много потребители. И така, как те намират възможно най-много хора? Има два начина по които те могат да направят това: използват ботове, които да изпращат вируси, троянски коне или други подли програми, или заразят атрактивно място (посещавано от много хора) с вирус.
Какво впечатлява и привлича хората в наши дни? С еволюцията на Интернет един от най-атрактивните неща за потребителите са филмите. Да, филмите! Кой не гледа филми? Хакерите също еволюират бързо, само така могат да бъдат максимално ефективни, това им носи повече пари. И както Chris Rouland (ръководител на IBM Corp Internet Security Systems) каза за Associated Press, "По пътя на логиката следващата стъпка изглежда ще бъдат медия плеърите".
Видео хакинга не е нещо основно в днешни дни, но е на предела да започне да събира все повече "фенове", откакто има толкова голям потенциал. За момент да помислим какви трикове могат да бъдат използвани. Например създаването на доверени видеота или превземането на надеждни. Голяма част от злоупотребата може да бъде извършена в уеб страници и няма как да знаем със сигурност дали видеото е коректно или не - винаги има възможност за измама. В този ред, хакерите могат да ъплоаднат видео файл, който по някакъв начин да е полезен в схемите, след което чрез ботове да излъжат статистиката на сайта,че конкретното видео е страхотно - да генерират хиляди положителни отзиви и рейтинги. Потребителя, който се подлъже да кликне ще бъде неприятно изненадат - линка води към злонамерен код, който използва дупка в сигурността на операционната система или допълнителния софтуер. Друг начин е хакването и използването на вече популярен клип. Най-популярната тактика е поместването на лъжлив видео файл в сериял или серия от видео файлове - получава се добра маскировка.