Мобилтел търси мнението на клиентите си за мобилните услуги

22.02.2008 08:30
240 от участниците в кампанията ще спечелят награди

 240 мобилни телефона BlackbBerry 8100 Pearl, Nokia 6300, Sony Ericsson T250iVF и Vodafone 225 ще бъдат наградите за участниците в кампанията на Мобилтел „Всеки отговор е верен”. Тя стартира на 22 февруари и нейната цел е да проучи отношението на потребителите към мобилните услуги.

 Участници в кампанията могат да бъдат всички клиенти на Мобилтел, на договор или с предплатени карти. За да се включат в анкетата и да участват в тегленето на наградите, клиентите трябва да посетят страницата на компанията в Интернет, на адрес www.mtel.bg, където след регистрация с имейл и GSM номер, трябва да отговорят на един въпрос, избирайки една от четирите възможности.

 Победителите ще бъдат определяни на лотариен принцип, като тегленията ще се извършат на 10 март, 24 март, 7 април и 21 април 2008 г. В рамките на 3 работни дни след тези дати компанията ще се свърже с печелившите. Списъкът с щастливците ще бъде публикуван на страницата на оператора.

 Кампанията ще продължи до 20-ти април 2008 г.

авто: , последно обновена: 22.02.2008 08:30:10
Новини по темата

МТел дават до 1000 безплатни минути

М-Тел пуска M-Tel Homebox в още 90 населени места

Мобилните оператори подписаха процедурата за преносимост на номерата

М-Тел оборудва лаборатория в Технически университет

Мобилтел търси мнението на клиентите си за мобилните услуги

М-Тел ще предложи до 50 % по-ниски цени

Мобилтел регистрира своя 5-милионен абонат

М-Тел намалят цените за MMS и видео разговори

Мобилтел не смогва!


 
Коментари

#1 (8 март 2012 16:57)
0
 
0
User photo  както казват болшинството от приятелите,че -"Най-добре ще се чувствате ако сте сред приятели или работите с хора, които са ви симпатични.То мнението ми е -определено от следното сравнение звучащто ,като разказ:
"Пазете се обаче да не се подхлъзвате със самочувствито ,че сте единствени велиики или да направите партньора зависим от вас",защото сте компания,която вече не се ползва със имидж на доверие от потребителите/ близо от Една година и половина/пристъпили към обжалване на сметките си, основани на некомпетентност от работещи калпазани във вашата среда-фирма или там каквито сте по дифолт.Границите на търпение към лоялността на абонатите към вас се е стопила,доверието се е изчерпило към вас ,като компания и сериозно трябва да разгледате вашето състояние.Колкото и абсурдно, може би, ще прозвучи това твърдение, то поставя акцент върху взаимоотношенията.


 
Вашето мнение:

Заглавие:






информирай ме при нов коментар
Запиши като:

E-mail:
 Задължително поле





Кога е рожденият ден на Google

Послушва ли ни Google? Може ли Google да ви подслушва през Chrome?

Sony ликвидира всички свои магазини в Канада!

Linux Mint и CompuLab представиха мини компютър с 4 гигабайта оперативна памет!

Британците губят почти 5,4 милиарда лири, заради лоши мобилни тарифи!

Почти 20 хиляди сайта са свалени във Франция след случилото се с Charlie Hebdo.

Toyota ще учи деца да шофират с Oculus Rift!

BlackBerry се готви да представи нов телефон с плъзгаща клавиатура!

[ВИДЕО] Вижте колкото е най-голямата галактика в познатата ни вселена

Създават атомен реактор, който ще работи с разтопена сол!
noTrial.info в Google+



noTrial.bg е портал за IT новини и каталог с безплатен софтуер.
Възпроизвеждането на информация от страницата се разрешава
единствено след изрично съгласие от екипа на NoTrial.bg
Контакти | Условия за ползване | За нас | Блог