418 пък е броят на абонатите от конкурентните оператори, пренесли номерата си в мрежата на М-Тел.
Данните оправдават очакванията на компанията, която през април обяви, че не разчита на преносимостта, за да увеличи броя на клиентите си, нито пък очаква сериозен отлив на абонати.
Статистиката до момента съответства на тази в Европа, където много малка част от хората се възползват от услугата. «Причината, поради която се дължи липсата на интерес към преносимостта, е че ако даден клиент е недоволен от предоставяните му услуги, той сменя оператора си, независимо дали има възможност да запази номера си или не. В този смисъл, клиентите избират нас заради качеството, иновациите и възможностите, които им предлага портфолиото от услуги на М-Тел», заяви Йозеф Винацер, главен изпълнителен директор на мобилния оператор.