От 17 юни, клиентите на БТК ще могат да получават информация за всички продукти и услуги на компанията само през един номер. Безплатният телефон 0800 100 ще замени всички единайсет номера за обслужване на клиентите, които съществуват в момента. Сред тях са горещата линия за жалби, телефонът за поддръжка на БТК ADSL, телефонът за повреди, номерът за обслужване на бизнес клиенти и т.н.
„Въвеждането на единен номер за обслужване на клиентите ни ще улесни достъпа им до нашите експерти и ще направи работата ни за тях още по-бърза и ефективна”, каза Главният Изпълнителен Директор на БТК ГРУП Бернар Москени. „Вярвам, че специалистите по обслужване на клиентите са готови да предоставят най-компетентната и изчерпателна информация за всеки, който се нуждае от нея”, допълва той.
Телефон 0800 100 ще е достъпен безплатно за клиенти на телекома от цялата страна, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. За обаждания от чужбина и за клиенти на други оператори в страната, номерът за достъп е 0700 17 000, като обажданията към този номер се таксуват спрямо тарифния план на клиента.
ДО ДНЕС:
0800 10 108 - Easy Link |
От 17 юни номерът ще е един
|
Наред с новия номер за клиентите ще продължат да работят и четири от най-популярните услуги на телекома – телефонните справки (11800), номерата за набиране чрез оператор на междуселищни (121) и международни разговори (123), както и услугата „Събуждане по телефона” (120).
Само до няколко месеца клиентите на телекома вече ще имат възможност да управляват абонамента си онлайн. Те ще могат да променят тарифния си план или да заявяват нови услуги без да се налага да посещават центровете за обслужване.
Една машина ти казва да изчакаш и ти може да чакаш цял ден ако си свободен и телефона ти е повреден
Много е трудно свързването, а да не говорим за това че си губиш време и пари. Защо лъжите хората че е безплатен за 20 минути чакане имам 12 лв. това е обир по пладне.
От десет дни не можем да се свържем с никой за да предадем заявка за повреден телефон. Това е пълно безобразие. Постоянно слушаме музика като че ли цял ден само това трябва да правим. Не знам за какво плащаме тия такси за телефони. Смятам да си закрия и двата поста. Така и така не мога да ги ползвам.
Опитвам се да се свържа с БТК, но оператор ми съобщава, че временно нямам достъп.
БТК да си подобрят обслужването към клиентите!
Днес /събота/ 08.12.2008 г. стационорният ми телефон отказа да работи. Оказа се, че БТК няма действащ телефонен номер за повреди... Всички обявени в инт.сайтове са недействащи. Като чета и коментарите към сайтовете се оказва, че това състояние на нещата е от месеци и засяга цяла България.... Таксата, която са длъжни да плащат абонатите на БТК се плащат от абонатите, но те не могат да ползват телефоните си и са без връзка. Какво да правят абонатите на БТК? Да плащат само абанамент, без да ползват поста си или какво?
А ако абонатите са инвалиди, хора с увреждания и не могат да се предвижват сами и нямат социален асистент? Как да се борят с монополист като БТК? Ще им помогне ли изпълнителната власт, която списва Правилника за прилагане на Закона за хора с уврежданияу?
ОТВРАТ СА БТК СПРЯХА УСЛУГАТА IPTV
Четете ли въобще писмата от вашите потребители които в скоро време ще са в миналото що се отнася до мен ли4но!
Да живее конкуренцията - търсете си лесното и използвайте най-рентабилният оператор!
Ползвайте Мобилните оператори.
Телефони за самореклама колкото искаш, за оплаквания нито един, а тези за повреди и изключен телефон не работят.
Мислех да минавам към VIVA tel със 14 телефона но, като гледам как работите със стационарните този вариант вече не съществува.
Много скоро ще духнете супата и със стационарните.
Изглежда сте заети да се любувате на себе си колко сте велики, вместо да вършите работа - внимавайте да не си посегнете.
123 е телефона за домашни потребители от стационарни и мобилни телефони на Виваком.
121 е за бизнес клиенти от стационарни и мобилни телефони.
Те тоя номер го сменят на всеки 3 месеца - за заблуда на хората..;)
Тез хора от БТК(вива ком) или както там се казват просто не си знаят интересите. Какви са ми забележките:
1. Периодически им "крадат" кабели - ЗАЩО?
- Щото шахтите им стоят отворени и безпризорни(пример - виж шахтите в Овча Купел).
- Таблата в блоковете са някакви картонени които се отварят с поглед и всеки може да "надникне" в тях
2. Като се обаждаш за повреда трябва да ги чакаш по 30 мин. докато ти отговори някой(който наистина е мн любезен) и който те изпраща в 3-та глуха...до следващото обещание
3. Не са гъвкави - проверих щото трябва да си сменям Интернет доставчика тарифите на 3-те мобилни оператора, техните са най-скапани с най-тесни(най-скъпи пакети) разчитащи на не информираността на потребителите!
Забележка: Казвам(пиша) това щото ме боли и съм свикнал с тях и не бих искал да се разделяме, НО въпреки безкрайното ми търпение виждам как наближава времето да го направя.
Skype – anatoliygeorgiev
e-mail – anatoliybg@gmail.com
Ето и причините:
1. Обещават ти една скорост от 10 МБ получаваш 300-400 КБ
2."Ама как господине не може да нямате интернет" - ти отговаря нежният глас от другата страна на слушалката, а на практика всеки ден прекъсвания забивания и самоволни рестарти на рутера.
3.Тръгваш да си прекратяваш договора тъй като ти е писнало от смотан интернет скапано обслужване и безкрайно мотане... и разбираш, че договора ти е автоматично подновен за още 1 година 2 месеца преди да е изтекъл.
Има и куп други глупости с които те зарива ежедневно смотаният Виваком, но които не е вярва на горепосочените факти нека си сключи договорчето и после да си пусне коментарчето.
тип "костенурка".Вярно е,че и другите оператори не са стока,но БТК И ВИВАКОМ,са кръгла 0.На потребителите вече им писна,и се говори за гражданско движение,което с подписка да поиска НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ,на всички тези компании.
Този оператор, ако поне малко се интересуваше какво мислят малцината му клиенти за предоставяните от него валшиви услуги и измамните и тъпи реклами, с които може би смята да компенсира собствената си алчност и БЕЗХАБЕРИЕТО на наемните си служители, то той е най-тъпия бизнесмен.
Абонирах се за пакета 4PLAY зa 37.80 лв. Още при първата месечна сметка получих умопобъркваща сума 79.46 лв.Поисках разпечатка и се оказа че 41 разговора са удвоени!!!!!?????
Включени някакви виртуални номера /неясно защо/ Viva Free,Talkekstra S,viva S. Nekakwi ozna`eniq S1-4484677972 i t.n
i wmesto 37.80 platih 79.46 lw.
Днес получих следващата сметка о-о-о-о ужас тя е за 91.82лв.
Сега започвам да я проверявам.От къде получиха тази сума? Ще бягам
това е спасението.
keremidar@yahoo.fr
тел.: 0700 10 375, факс (+359 2) 980 64 77
взети са от официалния сайт