БТК обяви единен номер за всички услуги

16.06.2008 13:43
Безплатният 0800 100 ще замени досега съществуващите телефони за обслужване на клиентите

От 17 юни, клиентите на БТК ще могат да получават информация за всички продукти и услуги на компанията само през един номер. Безплатният телефон 0800 100 ще замени всички единайсет номера за обслужване на клиентите, които съществуват в момента. Сред тях са горещата линия за жалби, телефонът за поддръжка на БТК ADSL, телефонът за повреди, номерът за обслужване на бизнес клиенти и т.н.

„Въвеждането на единен номер за обслужване на клиентите ни ще улесни достъпа им до нашите експерти и ще направи работата ни за тях още по-бърза и ефективна”, каза Главният Изпълнителен Директор на БТК ГРУП Бернар Москени. „Вярвам, че специалистите по обслужване на клиентите са готови да предоставят най-компетентната и изчерпателна информация за всеки, който се нуждае от нея”, допълва той.

Телефон 0800 100 ще е достъпен безплатно за клиенти на телекома от цялата страна, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. За обаждания от чужбина и за клиенти на други оператори в страната, номерът за достъп е 0700 17 000, като обажданията към този номер се таксуват спрямо тарифния план на клиента.

ДО ДНЕС:

0800 10 108 - Easy Link
0800 10 123 - БТК Бизнес Продажби
0800 15 505 - Детайлизирани Разпечатки
0800 15 666 - БТК Промяна на Тарифен План
0800 15 500 - Жалби Гореща Линия
0800 10 188 - БТК Онлайн Helpdesk
0800 10 133 - Фонокарти
0800 16 809 - Предплатени VoIP Карти
0700 17 000 - Контакт Фонокарти
0700 17 111 - Поддръжка ADSL
13000 - Повреди

От 17 юни номерът ще е един

0800 100

Наред с новия номер за клиентите ще продължат да работят и четири от най-популярните услуги на телекома – телефонните справки (11800), номерата за набиране чрез оператор на междуселищни (121) и международни разговори (123), както и услугата „Събуждане по телефона” (120).

Само до няколко месеца клиентите на телекома вече ще имат възможност да управляват абонамента си онлайн. Те ще могат да променят тарифния си план или да заявяват нови услуги без да се налага да посещават центровете за обслужване.

авто: , последно обновена: 20.03.2012 11:24:09
Новини по темата

Facebook пускат услуга "Плати, за да си известен"

Актуален номер на БТК/Vivacom за повреди

Google стартира услугата User Managed Storage

Verizon пуска услуга за информация за хакерите

Чехия блокира Google Street View

Symantec обяви нова онлайн услуга за сигурност

Шефът на Twitter представи услугата @anywhere

Facebook ще наема работници от Индия

HP представи нова серия продукти - Converged infrastructure


 
Коментари

#1 kolumb (17 юни 2008 22:03)
0
 
6
User photo  Хубава работа ама на БТК. То не е проблем номера, а че няма кой да ти вдигне по половин час :fight:

#2 Freaky (17 юни 2008 22:40)
1
 
1
User photo  Сега ще стане още по-мазало! Първо те прехвърлят на близък център, после те питат за какво се обаждаш (сигурно е автоматична телефонна услуга), после те свързват с някой общ разбирач и при късмет най-накрая те свързват с тези същите хора, които са отговаряли на горните телефонни номера :bla:

#3 wtf (18 юни 2008 06:38)
0
 
0
User photo  Freaky хаха има нещо такова

#4 gavtamg (16 юли 2008 05:46)
0
 
0
User photo  Номера си е номер.Няколко в един.Това е добре.Безплатен-още по-добре.И ако времето за получаване на отговор за подадена спрвка се съкрати с пъти,а не както до сега.Чудесно.Но щом е БТК-не вярвам.

#5 tsetsa72 (22 авг. 2008 02:23)
1
 
1
User photo  Защо пишете че е безплатет като не е
Една машина ти казва да изчакаш и ти може да чакаш цял ден ако си свободен и телефона ти е повреден
Много е трудно свързването, а да не говорим за това че си губиш време и пари. Защо лъжите хората че е безплатен за 20 минути чакане имам 12 лв. това е обир по пладне. :fight: :fight: :fight:

#6 pepa (24 сеп. 2008 00:21)
0
 
2
User photo  С този единен номер е кошмар.За да съобщиш за повреди трябва да чакаш половин час на телефона докато те свържат с оператор. Това е много изнервящо

#7 ivanova65 (15 окт. 2008 18:03)
0
 
0
User photo  Ivanova 15.10.2008 g.
От десет дни не можем да се свържем с никой за да предадем заявка за повреден телефон. Това е пълно безобразие. Постоянно слушаме музика като че ли цял ден само това трябва да правим. Не знам за какво плащаме тия такси за телефони. Смятам да си закрия и двата поста. Така и така не мога да ги ползвам.

#8 vladokitaro (27 окт. 2008 05:26)
0
 
1
User photo  Абсолютно безполезно, сега е 26.10.08.
Опитвам се да се свържа с БТК, но оператор ми съобщава, че временно нямам достъп.
БТК да си подобрят обслужването към клиентите!
:!:

#9 BGF (8 ноe. 2008 19:58)
0
 
0
User photo  БТК умишлено създава проблеми на потребителите си. Държавата се прави, че не вижда как БТК ЗЛУОПОТРЕБЯВА С МОНОПОЛА СИ, въпреки, че със Законите си закрепостява "Хората с увреждания" към БТК, а не защитава и гражданите си с медицински статус БО.
Днес /събота/ 08.12.2008 г. стационорният ми телефон отказа да работи. Оказа се, че БТК няма действащ телефонен номер за повреди... Всички обявени в инт.сайтове са недействащи. Като чета и коментарите към сайтовете се оказва, че това състояние на нещата е от месеци и засяга цяла България.... Таксата, която са длъжни да плащат абонатите на БТК се плащат от абонатите, но те не могат да ползват телефоните си и са без връзка. Какво да правят абонатите на БТК? Да плащат само абанамент, без да ползват поста си или какво?
А ако абонатите са инвалиди, хора с увреждания и не могат да се предвижват сами и нямат социален асистент? Как да се борят с монополист като БТК? Ще им помогне ли изпълнителната власт, която списва Правилника за прилагане на Закона за хора с уврежданияу?

#10 n_mar (25 ноe. 2008 23:08)
0
 
2
User photo  Два поредни дни подавам заявка за повреда на телефона и никаква реакция от БТК. Тази любезност на служителите ви, на единния телефон - 0800100, ако можеше да се трансформира в експедитивност при отстраняването на повредите, щеше да е нещо съвсем различно. Крайно разочарована съм от услугите на БТК и по-точно от отстраняване на повредите на телефонните постове. Ще се откажа от БТК. :sad:

#11 dragon (17 дек. 2008 06:05)
0
 
0
User photo  тези от бтк са пълни с изненади този телефон няама да работи добре и пак ще има недоволни потребитли :sad:

#12 (25 март 2009 00:16)
0
 
0
User photo  13000 telefon za povredi....e pa kak pa samo toya nomer ne raboti ...a vsi4kite drugi oferti imat otdelni nomera i rabotyat,a za povredi ne rabotyat a we az sho ne vi mmmkartaa :sad:

#13 mlazarov (25 март 2009 00:28)
0
 
0
User photo  Еми няма как да работи след като вече не е валиден. Виж новината по-горе за справка: новият номер е 0800 100

#14 (26 март 2009 19:28)
0
 
0
User photo  И какво като е сменен? От два дни се мъча да подам заявка за повреда и не се получава, след свързването ми с оператора връзката се разпада. Писна ми само да плащам такси :sad:

#15 mlazarov (26 март 2009 19:36)
0
 
0
User photo  Ходи на място там няма как да ти се "разпадне" линията... :39:

#16 (27 март 2009 22:40)
0
 
0
User photo  ОТВРАТИТЕЛНИ СА ТЕЯ ОТ БТК ДОРИ СПРЯХА УСЛУГАТА IPTV ГАДОВЕ


ОТВРАТ СА БТК СПРЯХА УСЛУГАТА IPTV

:bravo:

#17 (27 март 2009 22:44)
0
 
0
User photo  АБЕ ЗАЩО СИ ПЛАЩАМ ТАКСАТА КАТО НЕ МОГА ДА ПОЛЗВАМ IPTV :?:

#18 mlazarov (27 март 2009 22:58)
0
 
0
User photo  Може би трябва да питаш самите БКТ - звънни им на горещия телефон от новината :roll:

#19 (3 апр. 2009 16:53)
0
 
0
User photo  на кого да се оплачеш като телефона им е все невалиден,на арменскиа поп може би :bravo: ,, :bravo: ,,на БТК :fight:

#20 (3 апр. 2009 18:27)
0
 
0
User photo  13000 не е повреди. Днес е 3 април и по-горе пише, че новият номер ще е от 17 юни. АЛО, БТК ОПРАВЕТЕ СИ СТРАНИЦАТА! :sad: :sad:

#21 (3 апр. 2009 19:34)
0
 
0
User photo  Новината е за 2008г. Тоест става дума за 17 юни 2008 :39:

#22 (10 апр. 2009 06:17)
0
 
0
User photo  В Интернет навсякъде трябва да се изчисти стария телефон за повреди 13000 и да се оповести новия телефон но да е директен а не за общи работи.

#23 (27 апр. 2009 02:29)
0
 
0
User photo  Mnogo tupo naistina ot 2 dni interneta mi se ebava nemoga da otvora stranica ili ako otvarqm stranica, e po 1 min mi zarejda nito dr saitove gubi se vruzka prez 3 minuti i ako ne ressna modema ne se opravq kfo da govorim nqmam DUMI gola voda sa i BTK i laina !!!!! :fight: :fight: :hyhy: :hyhy:

#24 (29 апр. 2009 22:38)
0
 
0
User photo  от месец ноември не се оправят скапаните им вече кабели и не престават да лъжат едни старци на 80 и 75 години.Ходят по покрива на къщата и създават впечатление че работат, а дефакто положението е също само дето вързаха кабелите на възел на покрива.Това са техниците на гр.Гълъбово обл.Стара Загора .Съжалявам че немогат да ползват мобилен телефон.

#25 (25 май 2009 15:48)
0
 
0
User photo  Здравейте! След поредната сметка над 100 лв миналата година ми омръзна с тях само да се занимавам и директно спрях да си плащам - първо ми спряха телефона, след това ми изпратиха покана доброволно да си платя, накрая просто ми отнеха пста. Ако бяха коректни в сметките си и аз щях да съм коректна, така , че дами и господа от БТК - "Каквото почукало ,такова се обадило". Дано повече потребители последват примера ми, защото Вие сте МОНОПОЛИСТИ, но не забравяйте, че има достатъчно доставчици на интернет и мобилни услуги и не сте незаменими!! :!:

#26 Нели Иванова (25 юни 2009 19:50)
0
 
0
User photo  :sad: :sad: :sad: Този единен телефон е пълна лудница въобще не е възможно да се свържеш с ПОВРЕДИ..... И КАКВО ПРАВИМ служби на БТК??????????
Четете ли въобще писмата от вашите потребители които в скоро време ще са в миналото що се отнася до мен ли4но!

#27 mlazarov (25 юни 2009 21:40)
0
 
0
User photo  На телекомуникационна компания писма да пращаш - успех! :hyhy:
Да живее конкуренцията - търсете си лесното и използвайте най-рентабилният оператор!

#28 (23 юли 2009 16:29)
0
 
0
User photo  Аз пък не съм имала проблеми с телефоните на БТК, винаги съм получавала добро и навременно внимание.

#29 (27 юли 2009 18:31)
0
 
0
User photo  БТК = Проблем
Ползвайте Мобилните оператори.

#30 (16 авг. 2009 01:23)
0
 
0
User photo  Опитвам се да се свържа цял ден с 0800100 за повреда в телефона ми, но такъв абонатен номер ми казва, че не съществува. :fight: Ще взема да се вдигна да ида на място, :sad: пък ще им дръпна щепсела :sad: То с тях и без тях!

#31 (16 авг. 2009 03:40)
0
 
0
User photo  да без тях е най - добре. до сега ги държах само заради СОД - а си , но вече - КРАЙ!!! безобразници

#32 (18 авг. 2009 21:50)
0
 
0
User photo  Лицемери,не ги е грижа за гржданите.

#33 (4 сеп. 2009 18:17)
0
 
0
User photo  От един час се опитвам да се обадя на повреди. Но, не! Цигани за стотен път ни крадат кабела, БТК слагат нов кабел в рамките на 9 дена, за да ни вземат законно таксата и после пак. Сега сме решили ритуално да се откажем от услугата им. Но преди това ще ги направим на луди, както те нас. Идиоти!

#34 (17 сеп. 2009 23:49)
0
 
0
User photo  и все пак зависи от оператора на когото попаднеш. Първия с когото не успях да се свържа, поради неизвестни причини, тъй като девойката й плащат явно да не си вдига телефона и да отказва обаждания, най вероятно маникюра й е по важен от бъдещите абонати, втория оператор ме обезоръжи с учтивост и внимателност, за което много благодаря. Съжалявам, че не разбрах нейното име, но ми отговори на телефон 0800100 и съм възхитена от проявения професионализъм :bravo: . Жалко е когато заради няколко некадърници се оплюват всички служители на БТК.

#35 Тодорова (23 сеп. 2009 20:11)
0
 
0
User photo  Докога ще плащаме само такса с включени безплатни уж разговори а почти през седмица няма да имаме телефони в овча купел.таксата ми за месец е 18 лв а имам само 5 разговора мин.месец изчислете вие колко ми е един разговор с градски телефон.не ви ли е срам.Ще си спра телефона и край безобразие

#36 Тодорова (23 сеп. 2009 20:15)
0
 
0
User photo  БТК са мошенници.в овча купел си плащаме таксата а през три дни нямаме телефони.ще се откажем те явно това искат ок

#37 (2 окт. 2009 21:13)
0
 
0
User photo  След като е даден номер за услуги моля не ни занимавайте с друга информация. Необходимо ни е само тази за която Ви търсим. Времето ни е скъпо и струва пари! Пестете ни го!

#38 Иванова (12 окт. 2009 01:49)
0
 
0
User photo  Крайно изнервяща е новата т.н. в полза на клиентите услуга с единен номер за обслужване. От 3 седмици нямам сигнал и на номер 0800100 оператор постоянно ми се извинява за създадените проблеми без дори да знае какви са те. Няма на кого да кажеш какъв е проблема, а от коментарите разбрах , че дори и да го кажеш шанса да ти разрешат проблема е нулев.Възмутена съм и крайно време е да им "бием шута".. :sad:

#39 (18 окт. 2009 18:47)
0
 
0
User photo  аман т ии системата....от 2 седмици звъне постоянно на БТК да се оплача от ADSL и познайте дава ми само заето и както винаги няма кой да обърне внимание на проблемите на гражданите.За какво им плащам 25 лв. за интернет като дори не мога да го ползвам :?:

#40 (19 окт. 2009 18:08)
0
 
0
User photo  :bravo: na VIVACOM 15minuti e malko da TI otgovori operator,moje da ti padne bateriata dokato TI se obadiat,niama da skluca povece dogovor s TEZI idioti :fight:

#41 (13 ноe. 2009 16:16)
0
 
0
User photo  Да, бе тъпанари - "...желаният от Вас номер е недостъпен, опитайте по-късно..." :fight:

#42 (14 ноe. 2009 00:03)
0
 
0
User photo  Нещастници, не живеете във времето на монопола, платен телефон след забавено плащане втори ден не се включва - това наказание ли е или чувство за уникалност.
Телефони за самореклама колкото искаш, за оплаквания нито един, а тези за повреди и изключен телефон не работят.
Мислех да минавам към VIVA tel със 14 телефона но, като гледам как работите със стационарните този вариант вече не съществува.
Много скоро ще духнете супата и със стационарните.
Изглежда сте заети да се любувате на себе си колко сте велики, вместо да вършите работа - внимавайте да не си посегнете.

#43 (8 дек. 2009 07:46)
0
 
0
User photo  tezi ot btk sa pulni mur6i poijelavam im da umrat

#44 (15 дек. 2009 00:56)
0
 
0
User photo  Много сте зле бе хора !!! Ебати тъпата компания имате !! заклевам се ! вие дори един телефон не можете да оправите , пък кво остава за ИНТЕРНЕТ !!! по-добре да се покриете някаде ! смешници .

#45 Ваня (1 ян. 2010 10:53)
0
 
0
User photo  :!: На Нова година новите телефони не работят!Много съм разочаровна.Кой е отговорен?Ние сме пенсионери по болест и нямаме връзка със света!За втора година нямаме ток на Нова година.Ха,познайте в кой град и коя държава живеем? :hyhy:

#46 (6 ян. 2010 18:54)
0
 
0
User photo  От два дни без сигнал от стационарния ми телефон. Трудности по свързването с единствения номер за повреди и проблеми - проблеми. Като правите такива съкращения по отношение обслужването намалете и таксата от 11.50 лв ежемесечно от всеки за Вас за сметка на завишените Ви печалби - монополисте БТК - т.е. Вива ком и спрете тая музика - дългото изчакване е още по неприятно.

#47 (12 ян. 2010 02:47)
0
 
0
User photo  Повече от две години не работи телефона. Многократно съм се обаждал на повреди , но нямаше резултат.Обещаха , че ще го пуснат, но за пореден път бях излъган! Плащах го редовно без да ползвам услугата.При едно плащанията ми казаха , че не същесвува такъв телефон. А сега съм длъжник без да съм ползвал услугата на БТК. И да се обадиш на телефона файда НЯМА ! Но ще плащаш за това , че не ползваш услугата на БТК.

#48 (14 ян. 2010 23:38)
0
 
0
User photo  бтк са отвратителна компания демонстрираща постоянно незаинтересованост и некомпетентност.крайно време е да бъдат наказани с окончателно изхврърляне от бранша.които не вярва да пробва да си свърши някаква работа по обявения телефон.NO COMENT :fight:

#49 (6 фев. 2010 04:38)
1
 
0
User photo  като нямам сигнал на стационарен телефон как да се свържа с БТК повреди.по мобилен не става.

#50 (22 фев. 2010 22:18)
0
 
0
User photo  Моля отговорете ми как да се свъжа с повреди/ цял ден нямам сигнал на стационарния тел/ а от мобилен телефон не става.

#51 (23 фев. 2010 06:28)
0
 
0
User photo  :fight: :sad: :fight: :39:

#52 dragon (23 фев. 2010 06:35)
0
 
0
User photo  :fight: :fight: :fight: :fight:

#53 (10 март 2010 19:21)
0
 
0
User photo  070017111 е телефона обаждане към Кол Центъра на Виваком от други оператори - мтел, глобул орбител и от чужбина.
123 е телефона за домашни потребители от стационарни и мобилни телефони на Виваком.
121 е за бизнес клиенти от стационарни и мобилни телефони.

#54 (8 апр. 2010 03:37)
0
 
0
User photo  Повече от две седмици нямам никакъв сигнал на домашния телефон. Чух, че е откраднат кабел и доста абонати са останали без телефонна връзка. Точно за празниците Цветница и Великден не можах да се обадя на мои близки в провинцията, които нямат мобилни телефони. Надявам се, че БТК няма да има наглостта да иска такса от ощетените абонати, напротив, редно е да получим обезщетение за морални вреди, за което ще настоявам. Трудно ми е да повярвам, че ще получа такова обезщетение, затова вероятно ще взема крайно решение - раздяла с БТК. Поне да бяха разлепили някакви съобщения за аварията. Безкрайно съм възмутена!

#55 (22 апр. 2010 23:40)
0
 
0
User photo  Четвърти ден в Хиподрума не работят стационарните телефони.На 123 някакъв с досада казва,че трябва на повреди да звъня.Питам за номера,затваря!Намирам новия-нямало връзка с него.За какво плащаме?!Къде живеем?А тия на кой свят са!!!!!!!

#56 Каменова (10 май 2010 18:27)
0
 
0
User photo  От 24 април до момента - 10 май 2010 нямаме стационарен телефон в кв. "Бели брези". Свързването с номера им за повреди 123 е ходене по мъките, въпреки любезното им информиране "..вашето обаждане е важно за нас". След неколкократно звънене от мобилен, се обади оператор и каза, че имало кабелна повреда, трябвало до 5 май да се отстрани, но днес е 10 май и положението е все същото.... само музика ... И това ако не е гавра с хората. В сайта им има всичко друго, само не и актуална информация за повредите, сроковете за отстраняване и т.н. Дори "Софийска вода" имат телефон, където ежедневно се върти информация за ремонтите по квартали. А тия от БТК - Vivacom са абсолютни безхаберници.

#57 (11 май 2010 23:45)
0
 
0
User photo  В периода на последните 2 месеца нямаме стационарен телефон около 6 седмици. Всеки ден ни обясняват как ще оправят повредата до края на работния ден и както се досещате все още не са. Намираме се на бул. Ал. Стамболийски. Естествено да се свърже човек с повреди или жалби си е цяло геройство. На всичкото отгоре, ако човек звъни на неработещия телефон дава свободно! Изключително съм възмутена от некоректното отношение.

#58 (19 май 2010 17:02)
0
 
0
User photo  Това е вярно. В Обеля за 2 месеца сме имали телефон за 10 дни. Обяснението е, че има открадната кабел. Освен това се казва ден за закриване на повредата и не се изпълнява. От както БТК беше продаден и то няколко пъти качеството на услугата се намали драстично. Това се дължи на липсата на екипи за поддръжка на мрежата, а както се показва и при електроразпределанията тази част от личния състав е много важна. Без тях мрежата работи до пълен отказ без да има възможност за превантивни действия. Ц две думи няма да се подобрят нещата докато се мисли как да се отнесе без да се внесе :hyhy:

#59 (21 май 2010 05:16)
0
 
0
User photo  от 1 месец 1ден имам телефон на следващия няма, не зная какво става.Предлагам да се обединим и да искаме обещетение от БТК.Ан

#60 (27 май 2010 00:52)
0
 
0
User photo  [b]От три седмици Националната гимназия за древни езици и култури "Константин Кирил Философ" е без телефони. В училището се провеждат матури, дава се справка за новите кандидати след седми клас, дава се информация за провеждането на консултации по приемния изпит, дава се пълна информация свързана с кандидатстването след 7 клас в гимназията...........................Родители и ученици не могат да се свържат с нас . Колко време е нужно на БТК да ни направи достъпни за обществото ????? Да изключиш телефоните на едно училище в най-важния период за него е недопустимо !!!!!!!

#61 (29 май 2010 03:49)
0
 
0
User photo  Писна ми от тия в БТК. Втори ден не ми включват телефона, след като съм платила сметката си. Това е прекалено. Не може да се разчита на тях изобщо.

#62 (5 юни 2010 01:11)
0
 
0
User photo  070017000 това е номера на който можете да звъните и от мобилен оператор и от стационарен телефон!!! След дълги мъки го открих :) :hyhy:

#63 (11 юни 2010 09:16)
0
 
0
User photo  Монополисти!!!!Не може да си плащаш редовно сметките и да не получаваш услугата за която имаш договор!!! От 2 дни нямам телефон и интернет!!! Защо трябва от Варна да давам заявка за повреда в София-нищо че техниката е напреднала-за жалост тя се управлява от хора!!!!

#64 (3 юли 2010 10:51)
0
 
0
User photo  що се касае псувните вижте вашата ADSL скорост ОТ примерно 12mbit които не ви ОБЕЩАХА на speed-tester.info ... bb

#65 (3 юли 2010 10:53)
0
 
0
User photo  И кадее това нещто ДА ПРОМЕНИШ ТАРИФНИЯ СИ ПЛАН ОНЛАИН псувах впувах .. после натиснах ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПОЛЕ и всичко се затри .. извод - копираите си псувните господа!!!

#66 (13 юли 2010 17:21)
0
 
0
User photo  Здравеите искам да ви кажа само че от както си пуснах домашния телефон съм заявил и номер ,на които искам да отговаря моя номер но уви, някои ми сложи един измислен номер незнам от кои и от маи месец чакам да ми бъде сменен номера които ас желая и всеки ден звъня и всеки ден ме лъжат че ще ми бъде сменен номера но уви,така вече от маи месец. Оказасе че бтк или виваком са една голяма пералня за пари и само гледат да смъкват пари от гърба на народа , а какво става в краина сметка с клиентите им хич не ги е еня . Ако имаше оценка нула минус нея щях да им лепна , за нищо не стават . В краина сметка съм решил да пробвам с друк оператор но никога повече виваком.

#67 (13 юли 2010 17:42)
0
 
0
User photo  Големи реклами си правите обаче за нищо не ставате еи тъпанари от бтк или виваком се сте отбор тъпанари и пумияри да знаете.

#68 (23 юли 2010 18:05)
0
 
0
User photo  Е Вие хубаво давате Номер 0800100 и когато му потрябвате на човек ми се казва, че "абонат с такъв номер не съществува" :fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight:

#69 (23 юли 2010 19:39)
0
 
0
User photo  Еми как ще съществува като новината е от 2008г...
Те тоя номер го сменят на всеки 3 месеца - за заблуда на хората..;)

#70 (11 авг. 2010 10:24)
0
 
0
User photo  abe kvi sa tezi ot viva kom v koi vek giveqt, kato im pozvanih 4akah pone 30 min. i prez tova vreme ti uplatnqvat vremeto s priqtna muzika za vseki slu4ai da ne ti e sku4no. ha ha i tova mi bilo operator dobre 4e ne zvanq na 166, i tam ako sa kato tqh otide konq v rqkata

#71 anatoliy (14 авг. 2010 07:26)
0
 
0
User photo  ПРЕПОРЪЧВАМ] да ползвате VOIP...LowRate, Just и т.н. 800 безплатни минути за 2 седмици до стационарни абонати в цял свят + мобилните в САЩ и Канада. След изтичане на периода или изговаряне минутите минавате на тарифи 1,5 цента/мин. за България(щото сме много богати) и 1 цент/мин. за всички останали Европейски цивилизовани страни САЩ и Канада, вкл. Русия, Китай и Индия(виж цените на lowratevoip.com/en/calling-rates.html.
Тез хора от БТК(вива ком) или както там се казват просто не си знаят интересите. Какви са ми забележките:
1. Периодически им "крадат" кабели - ЗАЩО?
- Щото шахтите им стоят отворени и безпризорни(пример - виж шахтите в Овча Купел).
- Таблата в блоковете са някакви картонени които се отварят с поглед и всеки може да "надникне" в тях
2. Като се обаждаш за повреда трябва да ги чакаш по 30 мин. докато ти отговори някой(който наистина е мн любезен) и който те изпраща в 3-та глуха...до следващото обещание
3. Не са гъвкави - проверих щото трябва да си сменям Интернет доставчика тарифите на 3-те мобилни оператора, техните са най-скапани с най-тесни(най-скъпи пакети) разчитащи на не информираността на потребителите!
Забележка: Казвам(пиша) това щото ме боли и съм свикнал с тях и не бих искал да се разделяме, НО въпреки безкрайното ми търпение виждам как наближава времето да го направя.
Skype – anatoliygeorgiev
e-mail – anatoliybg@gmail.com

#72 (14 окт. 2010 08:10)
0
 
0
User photo  тези боклуци колкото и пъти да ги препродадат и купят ще си останат същите пълни нещастници и некадърници

#73 Ангел Грозев (28 окт. 2010 19:06)
0
 
0
User photo  Голяма грешка да си пуснете интернет от Виваком.
Ето и причините:
1. Обещават ти една скорост от 10 МБ получаваш 300-400 КБ
2."Ама как господине не може да нямате интернет" - ти отговаря нежният глас от другата страна на слушалката, а на практика всеки ден прекъсвания забивания и самоволни рестарти на рутера.
3.Тръгваш да си прекратяваш договора тъй като ти е писнало от смотан интернет скапано обслужване и безкрайно мотане... и разбираш, че договора ти е автоматично подновен за още 1 година 2 месеца преди да е изтекъл.
Има и куп други глупости с които те зарива ежедневно смотаният Виваком, но които не е вярва на горепосочените факти нека си сключи договорчето и после да си пусне коментарчето.

#74 (18 ноe. 2010 08:13)
0
 
0
User photo  Качеството на телекомуникациите в България са пълен боклук.Липсва каквато и да е конкуренциялПублична тайна е че всички оператори са в картел.Услугите в БТКса на възможно най-ниско ниво,да не използувам по-силни думи.Аз и моето семейство,поетапно се отказахме от всички предлагани от тях услуги.От месец Януари 2011год.,изтича договора ми за доставка на интернет,и него ще откажа.Скороктта му е
тип "костенурка".Вярно е,че и другите оператори не са стока,но БТК И ВИВАКОМ,са кръгла 0.На потребителите вече им писна,и се говори за гражданско движение,което с подписка да поиска НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ,на всички тези компании.

#75 (28 ноe. 2010 11:32)
0
 
0
User photo  Невъзможно е да се свържа с "повреди"... По-скапана система е трудно да се измисли. Чудно ми е как ли успяват да я поддържат?

#76 (28 дек. 2010 11:19)
0
 
0
User photo  на 0800100 ми казва "Избраният от вас номер несъществува" :sad:

#77 (14 ян. 2011 17:38)
0
 
0
User photo  това е най смотаната интернет компания.нестига че нета е в гъзъ.но и когато имаш проблеми няма свързване с който и да било за решаване на проблема и смятам дасе откажа от тази компания

#78 (18 ян. 2011 10:13)
0
 
0
User photo  По смотани от вас няма.Този номер 0800100 като се обадя ми казват...... Избрания от вас номер несъществува :sad:

#79 (18 ян. 2011 11:37)
0
 
0
User photo  Гадове,всички управници на тази компания да ви хване късогледство, защото това което е цитирано за комуникация не съществува :hyhy:

#80 (23 ян. 2011 16:42)
0
 
0
User photo  Днес ми се наложи да се свържа с техническа поддръжка и успях.Да не повярва човек. :hyhy: телефонът за gsm операторите е 070017000

#81 (25 ян. 2011 13:04)
0
 
0
User photo  Благодаря на последния анонимен - този телефон свърши работа, Задържаха ме на телефона само 7 минути :fight:

#82 (1 фев. 2011 13:52)
0
 
0
User photo  Бихте ли ми обяснили вие от бтк защо лъжете хората с несъществуващ телефон 0800100 и не отговаряте на 123. Само вземате парите на хората за нещо което не могат да ползват.Хвърляте прах в очите на бабите като им раздавате фалшиви телефони.Бъдете сигурни че ще си прекратим договора с вас и тогава никакви обещания и "безплатни телефончета "няма да ни спрат

#83 (23 фев. 2011 17:29)
0
 
0
User photo  номерът който сте избрали е невалиден-така ми се казва отсреща когато набера 0800100-стига сте ни лъгали.НЯМА ЛИ КОЙ ДА ОБЪРНЕ ВНИМАНИЕ НА ВИВАКОМ ЧЕ ПОСТОЯННО ЛЪЖЕ СВОЙТЕ КЛИЕНТИ

#84 (6 апр. 2011 15:58)
0
 
0
User photo  ТЕЛЕФОНЪТ МИ ОТ 16Ч. Е КАТО УМРЯЛ И ПОВРЕДИ СЪЩО. КАКВО СТАВААААААА???????

#85 (8 апр. 2011 09:58)
0
 
0
User photo  Днес 100 пъти ми казаха, че 0800100 не съществува. А на кого да се обадя за повреда?

#86 Веселина (21 юли 2011 08:46)
0
 
2
User photo  Напълно съм съгласна с горните абонати и ако някой знае процедурата по закриване на телефонен пост, моля да сподели!

#87 (29 юли 2011 15:56)
0
 
1
User photo  БТК или ВИВАКОМ и изобщо както и да се наричат са най-наглите монополисти и измамници в държавата, които може би си мислят, че българският потребител разчита на техните скапани услуги и че същите са единствени и незаменими.
Този оператор, ако поне малко се интересуваше какво мислят малцината му клиенти за предоставяните от него валшиви услуги и измамните и тъпи реклами, с които може би смята да компенсира собствената си алчност и БЕЗХАБЕРИЕТО на наемните си служители, то той е най-тъпия бизнесмен.

#88 (20 март 2012 08:50)
0
 
1
User photo  За какви изобщо услуги можем да говорим,първо ще ти е нужно да знаеш на кой изобщо номер да се ,,поомолиш,, за услуга,след което ако ти вдигне някой след неистови напъни се обажда някоя дама от неизвестен град-село и на твоето питане обикновенно се чува или пералня или прахосмукачка-съдете сами за какво става дума,недай си боже да търсиш телефонен номер получаваш един куп извинения че го нямало в базата данни или получаваш такъв но ...за друг град .Бога ми има ли мислещи хора в тази компания -преди да разрушиш старото ,е редно да изградиш новото по подразбиране да или равно или по-добро на предишното .Да де ,но за всичко са нужни средства и в посока изваждане ,нещо твърде неудобно за услугата.Къде по-приятно е само да събираш без оглед на клиентите и техните желания и нужди .То бива безхаберие и каша но това надхвърля всичко познато .Толкова ли е трудно да има общодостъпен номер-номера за еди какви си услуги . В ерата на интернет неможеш да намериш една елементарна информация ......Каквото и да се каже все ще е малко.

#89 (22 март 2012 03:31)
0
 
0
User photo  Ужас!!!! От 3 месеца съм във Виваком.Съжалих хиляда пъти.Тези хора какво си мислят????? че ние клиентите сме глупаци и могат да ни надписват сметките както си искат.
Абонирах се за пакета 4PLAY зa 37.80 лв. Още при първата месечна сметка получих умопобъркваща сума 79.46 лв.Поисках разпечатка и се оказа че 41 разговора са удвоени!!!!!?????
Включени някакви виртуални номера /неясно защо/ Viva Free,Talkekstra S,viva S. Nekakwi ozna`eniq S1-4484677972 i t.n
i wmesto 37.80 platih 79.46 lw.
Днес получих следващата сметка о-о-о-о ужас тя е за 91.82лв.
Сега започвам да я проверявам.От къде получиха тази сума? Ще бягам
това е спасението.

#90 (21 ян. 2014 16:37)
0
 
0
User photo  Molia daite mi telephon za spravki Iskam da znam normale telephonen nomer na DSK bank
keremidar@yahoo.fr

#91 (21 ян. 2014 17:15)
0
 
1
User photo  Телефони за контакти с банка ДСК
тел.: 0700 10 375, факс (+359 2) 980 64 77
взети са от официалния сайт :39:

#92 (13 окт. 2021 17:23)
0
 
0
User photo  161106977001


 
Вашето мнение:

Заглавие:






информирай ме при нов коментар
Запиши като:

E-mail:
 Задължително поле





Кога е рожденият ден на Google

Послушва ли ни Google? Може ли Google да ви подслушва през Chrome?

Sony ликвидира всички свои магазини в Канада!

Linux Mint и CompuLab представиха мини компютър с 4 гигабайта оперативна памет!

Британците губят почти 5,4 милиарда лири, заради лоши мобилни тарифи!

Почти 20 хиляди сайта са свалени във Франция след случилото се с Charlie Hebdo.

Toyota ще учи деца да шофират с Oculus Rift!

BlackBerry се готви да представи нов телефон с плъзгаща клавиатура!

[ВИДЕО] Вижте колкото е най-голямата галактика в познатата ни вселена

Създават атомен реактор, който ще работи с разтопена сол!
noTrial.info в Google+



noTrial.bg е портал за IT новини и каталог с безплатен софтуер.
Възпроизвеждането на информация от страницата се разрешава
единствено след изрично съгласие от екипа на NoTrial.bg
Контакти | Условия за ползване | За нас | Блог