iPhone на Apple задмина по фенове бранда Aston Martin в проучване сред потребителите целящо да определи най-готината продуктова марка.
Резултатите от последния отчет на CoolBrands, базиран на статистическо проучване от проведено от Центърът за бранд анализи (Centre for Brand Analysis) сочат, че марката смартфони iPhone успешно е изместила Aston Martin в борбата за най-готина марка в света. Този път производителят на автомобили ще трябва да се задоволи с втората позиция в класирането.
Високотехнологичните брандове преобладават в проучването имащо за цел да оцени доколко технологично-ориентирана е станала световната популация, заемайки девет от десетте места в ТОП 10.
Apple пък могат да се похвалят с цели 3 позиции в челната десятка с продуктовите марки iPhone, iPod and фирмения им бранд.
Оценките се правили от група cool-hunters (в превод - "търсачи на готини неща"), включващи Едит Боуман от Radio 1 и актрисата и моден дизайнер Седи Фрост.
Критериите за оценка са били 6 на брой, включващи отговори на въпросите: Стилни ли са? Иновативни ли са? Оригинални ли са? Автентични ли са? Желани ли са? Уникални ли са?