Постоянно нарастващите финансови показатели на онлайн рекламата доказват, че тя явно е "имунизирана" срещу рецесията, в която иначе в момента попадат огромен брой от отраслите на световната икономика. Това сочат данните от последния доклад на Бюрото по интернет реклама (Internet Advertising Bureau - IAB).
Новите статистически данни на IAB, PricewaterhouseCoopers и Световният център за рекламни анализи (World Advertising Research Centre) показват, че разходите предвидени за онлайн реклама са отбелязали ръст от 4.6% в сравнение с първата половина на годината.
Тези цифри надвишават по стойност бюджетите на фирмите заделени за реклама по телевизията, което е прецедент и се случва за пръв път.
Разходите за интернет реклама са нараснали с 1.75 милиарда британски лири и към момента формират 23.5% дял от световния рекламен пазар.