В последно време рекламата по електронната поща се явяваше спомагателен фактор за развитието на социалните мрежи посредством линкове и бутони за споделяне в най-популярните социални сайтове Facebook и Twitter.
Основната причина за нерезривната свързаност на електронната поща и социалните мрежи се крие основно в рекламните стратегии, бюджетът за които предстои да нарастне още повече през настъпващата 2011 г., според информация на сайта emarketer.com.
Според статистически проучвания около 2/3 от всички интернет компании ще вложат своите бюджети основно в имейл реклама, докато второто място държи рекламата в социалните мрежи с 57%, по данни на маркетинговите експерти от StrongMail. Онлайн търсенето заема почeтното трето място с приличните 41%.
Едно е сигурно, електронната поща и социалните мрежи Facebook и Twitter ще продължават да формират ТОП 3 на рекламата и в близко бъдеще, единодушни са всички интернет експерти.
Очаква се голям ръст в имейл рекламите
29.12.2010 05:01Интернет търсенето вече заема третото място с 41%
По статията работи: Николай Стоянов , последно обновена: 29.12.2010 05:01:00