Рекламиращите могат да прескочат обикновения маршрут за продажби, като използват флаш инструмент за създаването на свои собствени реклами и да ги пускат през PPC (плащане за клик). Минималната стойност е $0.25
Търсенето на продукта беше незабавно и значително - твърди се от няколко източника, близко свързани с компанията. Средният дневен приход, според тези източници, варира между $140 000 и $180 000, което означава, че MyAds е с $50 милиона годишен приход за MySpace.
MySpace не пожелаха да коментират.
Източниците ни казват, че голям брой рекламни лица изпробват системата, като в тях се включват и много от милионите музикални изпълнители, които имат страници в MySpace. Спорно е дали рекламите на тези изпълнители са печеливши за MySpace, тъй като те водят към страници от самия сайт MySpace, докарвайки допълнителни прегледи и импресии.
Според изчисления, приходите на MySpace до юни 2009 ще достигнат $1 милиард. Ясно е, че MyAds ще бъде значителна част от увеличаването на печалбите, които са били около $750 милиона за 2008г.
Facebook има подобен продукт на MyAds, който позволява на публикуващите реклама да платят на плащане-за-клик принципа или на плащане за импресия, но при тях рекламите могат да бъдат само под текстова форма