Социалния сайт Delicious, който беше отговорен за 'тагването' на един от най-дефиниращите елементи в днешното съдържание на мрежата, навърши 5 години. Сайтът беше пуснат през 2003 г. и беше една от първите компании, профилирани в TechCrunch. През декември 2005г. сайтът беше придобит от Yahoo, и има около 5.3 милиона потребители от пускането си.
Миналата година беше трудна за компанията. През септември 2007г., надзърнахме в Delicious 2.0, напълно пренаписване на сайта, което беше поради въвеждането на по-интуитивен интерфейс и някои нови функции. През Януари тази година имаше намеци, че пускането е било висящо, и не е било материализирано. През Юни - 9 пълни месеца след първоначалния преглед, Delicious 2.0 все още не можеше да се види никъде.
Седмица по-късно основателя на delicious Джошуа Шахтер влезе отново в Yahoo, обяснявайки че е бил притиснат от управлението. Накрая, през Юли 2008г., компанията пусна новата версия. Както отбелязахме по-рано, срамота е че Шахтер не беше на линия за пускането.
Сега вече след като Delicious 2.0 е на бял свят, да се надяваме че компанията ще може да поправи своите проблеми с управлението и да продължава напред, макар и без основателя си.