The Communications Consumer Panel, независим съветник на Ofcom, е дал препоръка на компанията да започне съвместна работа с мобилни доставчици, за да обори информацията отнасяща се до проблемите с мрежовото си покритие, както и да го разшири в най-скоро време.
The Panel иска да бъде въведена потребителската услуга "try before you buy" (в превод - "опитай преди да купиш") преди Ofcom да сключи каквито и да е било сделки с доставчици на мобилни услуги.
Наскоро проведено проучване на агенцията за социологични проучвания Advertisement A сочи, че 56% от потребителите и 91% от малките бизнеси имат или да имали затруднения с мобилното покритие, а 1/3 от тях споделят, че това е често срещан проблем за тях.
С течение на времето, все по-голяма част от мобилните провайдъри ще започнат да предлагат услугата "опитай преди да купиш", но преди това всеки от тях трябва да преразгледа договорите, които предлага на своите клиенти и да ги направи по-изгодни от клиентска гледна точка, обявиха от Consumer Panel.