Twitter съобщи, че броят на публикациите в социалната мрежа, пуснати от мобилни апарати, е нараснал на 62 % от месец април насам.
„Много бързо разбрахме, че правим лоша услуга на потребителите, тъй като не сме привлекли нито един от водещите мобилни оператори за наш клиент”, коментира изпълнителният директор на Twitter, Евън Уилямс, в блога си.
„Както се надявахме през април, тези клиенти водят много нови посетители към Twitter, нещо повече, те привличат и задържат активността на потребителите”, допълни Уилямс.
Twitter.com остава най-популярният начин за достъп до услугите за 78% от потребителите. Следващите три най-използвани методи, обаче, са мобилните версии на сайта.
m.twitter.com е вторият по популярност сайт за 14% от потребителите, следван от SMS, iPhone и Twitter за Blackberry.
“Страхотно е да се наблюдава как това разнообразие и икономически растеж в екосистемата се разраства извън основните клиенти на Twitter”, сподели изпълнителният директор на компанията.
Twitter направи голям удар с привличането на мобилни оператори
07.09.2010 04:00Активността на сайта скочи до 62%, твърдят от компанията
По статията работи: Николай Стоянов , последно обновена: 07.09.2010 04:00:00