Една от всеки десет малки компании използва за целите на своя бизнес социалната мрежа Facebook, за да се свързва със свои клиенти, според проведено наскоро социологично проучване от фирмата за софтуер Sage.
В анкетата взели участие над 4000 фирми и според резултатите 73% от тях са отговорили, че използват ежедневно Facebook с бизнес цели. Освен тази социална мрежа, те са споделили, че използват и Twitter - 33%, както и LinkedIn - 27%.
Други популярни канали за обмен на информация между фирмите и техните клиенти са Bebo, MySpace, YouTube, Plaxo, Ecademy и Qype.
От Sage съобщиха, че не са изненадани от получените в анкетата резултати, тъй като Facebook е най-популярната мрежа за комуникация в Интернет с над 250 милиона активни потребители и един от сайтовете, които генерират най-голям трафик в онлайн пространството.