Социалната мрежа Facebook официално премина границата от 300 милиона регистрирани потребители и основателят й Марк Зукерберг сподели, че започва да обмисля варианти за повишаване на приходите от най-голямата социална мрежа в света.
Регистрираните потребители в соушъл-нетуъркинг мрежата на Facebook вече наброяват толкова, колкото е и популацията на Съединените щати, въпреки че от компанията отказват да оповестят публично каква част от потребителските акаунти са активни на практика. Независимо от техния брой, обаче, Facebook отдавна е доказал своята доходност пред своите собственици.
“Ние успяваме в опитите си да поддържаме възходящата линия на развитие на Facebook”, каза Зукерберг.
От компанията изнесоха информация, че общо 6 милиарда минути (100 милиона часа) прекарват потребителите на социалната мрежа всеки ден в обновяване на своите статуси.
Статистиките сочат, че около 70% от потребителите на Facebook не са граждани на Съединените щати и принадлежат на над 180 държави по света.