Социалната мрежа Facebook и Microsoft са съгласни да подновят споразумението за рекламите при търсенето в Интернет. Това означава, че Microsoft ще продължи да осигурява реклами в търсенето на сайтове за социални мрежи, докато Facebook се погрижи за управлението на рекламните банери.
Сделката подновява партньорството, датиращо от 2006 г., когато Microsoft ръководи американските рекламни банери за Facebook. Година по-късно, двете компании отново сключват договор, в резултат на което, Microsoft купува солиден дял от Facebook за 240 милиона долара (153 милиона британски лири).
Главният мениджър на търсачката Bing на Microsoft, Джон Тинтър, заяви в публикация на блога си, че решението за управлението на рекламните банери е взето с взаимно споразумение между Microsoft и Facebook.
По негови думи, имайки предвид рекламите, които изграждат силна връзка с уникален продукт, като Facebook, много по-логично е самата компания да поеме организацията и реализирането на рекламната стратегия.
Facebook и Microsoft подновиха сделка с рекламни банери
08.02.2010 17:21Премахнати са рекламни банери от новата кампания
По статията работи: Николай Стоянов , последно обновена: 08.02.2010 17:21:30