US Federal Trade Commission (FTC) оповести намеренията си за въвеждане на по-затегнат режим върху блогърите.
В опит да осигури по-голяма почтеност в търговията, FTC иска да въведе ново изискване, което да задължава авторите на статии в уеб пространството да оповестяват сумите, които са им били заплатени от съответните компании, в замяна на това да напишат рекламни материали за техни продукти.
Новите изисквания биха означавали, че ако блогър напише промоционална статия за даден продукт, в която изтъква неговите предимства, без да спомене, че е направил това с цел лична облага, той ще рискува да бъде глобен с 11 000 долара.
Блогърите и рекламните специалисти могат дори да бъдат принуждавани да възстановяват сумите, които купувачите са похарчили за съответния продукт, ако са написали подвеждащо ревю за него.