Интернет потребителите са по-склонни да използват интернет банкирането за ежедневно ползване, но все още разчитат основно на банкиране по телефона за по-сложните въпроси, съобщава изследване на независимия наблюдател financialfraudaction.org.uk.
Във Великобритания над 50% от общо 41.4 милиона редовни интернет потребители в момента използват онлайн банкирането, което представлява увеличение с над една трета спрямо 2008 г., сочат данните от изследването.
През първата половина на 2009 г. около 22 милиона пълнолетни потребители използват интернет банкирането през своя основен банков акаунт.
Там, където се регистрират повече потребители в интернет, по-малката част от тях използват банкирането по телефона за сметка на това през интернет.
Миналата година, 26.8 милиона пълнолетни потребители са използвали телефонно или онлайн банкиране.