Компанията Opera сподели, че се радва на мощен подем от 85% в тегленето на Opera 10.50 във Великобритания, откакто въведе Browser Ballot screen на Microsoft в началото на месеца.
Според Opera, повече от половината изтеглени версии на браузъра в Европа идват директно от новия избор на екран, със стойност от 130% увеличение в Европа, като резултат от въведения в Европейския съюз избор на браузър.
Изтеглените версии, които включват Ballot screen, представляват 46% от общия брой на изтеглените браузъри във Великобритания.
Главният технологичен директор в Opera, Хакум Виум Лий, заяви, че стойностите оправдават взетото решение Microsoft да бъде принуден да пусне Browser Ballot screen.
“Когато на потребители се дава реалната възможност да изберат най-важната част от софтуера на компютъра си, браузърът, те могат да изпробват много варианти. Разнообразието от браузъри ще улесни преглеждането на интернет страниците”, добави Хакум Виум Лий.