Конференцията "The Future of Web Apps", провела се преди няколко дни в Лондон, доведе до раждането на няколко теории за бъдещето на браузърите и т.нар. cloud computing (компютри в облаците).
Аса Раскин, завеждащ отдела, който отговаря за възприемането на продуктите от потребителите, обяви, че интернет се променя. Първо, той е станал много "по-социален", а в последно време е и все по-ориентиран към отделния потребител.
Коментарите се появиха едва седмица след като Yahoo пуснаха своя последен проект Y!ou, в който са вложени около 100 милиона долара. Новата глобална ре-брандинг кампания на търсачката има за цел да осигури по-персонално и максимално релевантно онлайн преживяване на своите потребители по време на техния престой в мрежата.
Светът на браузърите ще се развива по сходен начин с Mozilla начело, според Раскин. За разлика от Internet Explorer на Microsoft, който все още се води за най-популярният браузър в света, насоката на развитие на Mozilla винаги е била ръководена от желанията на хората, сподели Раскин, твърдейки, че 40% от кодовете на техния браузър идват извън организацията.