Компанията разбработва плъгин за своя аналитичен продукт, благодарение на който, потребителите могат да се откажат от проследяването на данните им.
В блог постинг, продуктовият мениджър на Google Analytics group, Еми Чанг, обясни, че инженерите във фирмата в момента “финализират и изпробват” новата функционалност за отказ от проследяване, която се очаква да бъде публично обявена през следващите няколко седмици.
“Като компания за аналитични уеб решения, Google Analytics не само информира собствениците на сайтове за трафика и маркетинговата ефективност, но и обръща специално внимание върху защитата на личните данни на потребителите”, заяви Чанг.
“През последната година изпробвахме начини да предлагаме на клиентите си повече избор как да съхраняват информацията си с Google Analytics”, добави Чанг.
Въпреки че Google направи редица промени в Buzz, много потребители и адвокати все още не са доволни от услугата и усещат, че автоматично се проследяват данните им, без тяхното съгласие.
Google започна подобряване на защитата на данни в Google Analytics
22.03.2010 11:05Уеб гигантът предлага отказ от проследяване на данните за своя flagship уеб продукт
По статията работи: Николай Стоянов , последно обновена: 22.03.2010 11:05:01