Антивирусната програма на Sunbelt Software предлага безплатна поддръжка на клиенти на McAfee, обезпокоени от фиаското й с ъпдейтите на програмите за безопасност.
Актуализация на продукта на McAfee VirusScan излиза вчера и е на разположение на бизнес клиентите за няколко часа. Ъпдейтът погрешно идентифицира основен файл, присъстващ в Windows XP Service Pack 3, за заплаха. Това води до многократно рестартиране на засегнатите компютри и щети и безпорядък в информационните системи на множество аварийни служби, образованителни и корпоративни клиенти.
Изпълнителният вицепрезидент на McAfee Бари Макферсън твърди в блога, че около 0,5 на сто от бизнес клиентите са били засегнати от неприятности.
"Случват се грешки. И няма извинение за тях", пише той. "Близо 7000 служители на McAfee са се фокусирали в момента върху две неща: първо, помагаме на нашите клиенти, които са били засегнати от този проблем, да върнат нещата в бизнеса си в обичайния ред и второ, след като приключим, да се уверим, че това никога няма да се случи отново. "
Sunbelt, която миналата година твърдеше, че иска да бъде "следващата McAfee в Европа", бързо се възползва от неволята на съперника си. Потребители на McAfee, които се прехвърлят към Sunbelt преди края на юни ще получат шест месеца безплатно поддръжка. Ще бъде пуснат и инструмент, който автоматично деинсталира McAfee и го заменя с VIPRE Windows на Sunbelt.
Старши вицепрезидент маркетинг и продажби на Sunbelt Джим Мойс заяви: "На базата на последните събития, виждаме рекорден брой корпоративни клиенти на McAfee търсещи алтернативно решение за своята сигурност. За да бъде по-лесен преходът им към VIPRE, ние просто им предлагаме финансов стимул."
Sunbelt се възползва от неуспеха на ъдпейтите на McAfee
23.04.2010 08:41Оператор съперник се възпозлва от възможността след като хиляди бизнес клиенти на McAfee бяха засегнати от дефектен ъпдейт
По статията работи: Николай Стоянов , последно обновена: 23.04.2010 08:41:05