Великобританската охранителната фирма Veritape пусна ново устройство, което според тях, може да защити банките и потребителите от измами с кредитни карти, извършени чрез кол центрове.
От компанията заявиха, че CallGuard биха могли да спестят стотици милиони паунда годишно, като ограничат т. нар. "аудио кражби на данни", които включват подслушване и анализ на записани телефонни разговори, съдържащи лична и банкова информация.
CallGuard може да бъде създаден за минута, в сравнение с месеците, които отнема включване в подобни системи по принцип.
Неотдавнашно проучване на фирмата установи, че 93% процента от кол центровете във Великобритания не спазват разпоредбите относно сигурността поради "сложността и разходите".
"Хубавото на Veritape CallGuard е, че той е технология, която се включва и работи. Не е сложно или скъпо да се интегрира със съществуващите системи" заяви Камерън Рос, изпълнителен директор на Veritape
Кол центровете трябва само да добавят един малък shoebox уред към мрежата си, заедно с USB на всяко работно място, за да защитят клиентите.
Нова технология повишава сигурността в кол центровете
15.06.2010 06:30Veritape твърди, че намалява аудио кражбите на данни от кол центрове
По статията работи: Николай Стоянов , последно обновена: 15.06.2010 06:30:35