Интернет и имейлът са обвързани, откакто съществуват, така че има логика в това, че прогресът и растежът и на двете е по-скоро като брака между двойка, която са се запознали през детството и любовта все още пламти.
Спираме с лиричните отклоненията дотук и започваме да си говорим с цифри. В наши дни Интернет има милиарди потребители, които изпращат милиарди имейли. Броят на имейлите, които се изпращат дневно, са 294 милиарда. Това са данните от последното изследване проведено от Mbaonline и наречено ‘Един ден в Интернет’. То разкрива, че в Интернет кипи дейност, толкова много, че количеството данни, което се потребява може да се запише на 168 милина DVD-та.
Разбира се, че сайтове като Facebook и профилите в него съдържат много голям процент от този трафик и Mbaonline разкриват, че средно около 172 милиона различни хора посещават сайта всеки ден. Такава дейност обаче е само капка в морето на Интернет. Освен публикуването на статус ъпдейти във Facebook и Twitter, хората гледат видео, блогват или, разбира се, изпращат имейли до колеги, приятели и семейството.
Данните и фактите са, разбира се, хубави за тези, които могат да извлекат директна полза от тях. Маркетолозите разчитат на имейл маркетинга за предаване на информация и представените данни могат да спомогнат за ‘възраждането’ на имейл маркетинга.