От както излезе новината, че Yahoo планират да закрият или продадат Delicious милиони потребители бяха разтревожени за това какво ще се случи с тяхната информация. Това доведе до спекулация за това, че компанията планира да се отърве от недоходоносните си продукти.
Много притеснени имаше и сред потребителите на Flickr, който е един от по-популярните продукти на компанията. Yahoo се опитаха да разяснят, че нямат намерение да закрият нито един от техните продукти и единствено са се опитвали да продадат Delicious, понеже бил в конфликт с тяхната стратегия да останат в играта. Въпреки това вредата вече е нанесена.
Yahoo загуби доверието на милионите си потребители, които останаха с компанията дори когато загуби топ позициите си от Google и други конкуренти. Сега има много потребители, които прехвърлят информацията си от Flickr и други Yahoo продукти.