Идеи, които оформиха облика на столетието и компанията” (Making the World Work Better: The Ideas That Shaped a Century and a Company). Книгата проследява как през изминалия един век светът е прогресирал по отношение на технологиите и бизнеса, като се фокусира и върху ролята на IBM в реализирането на тези промени.
Изданието обръща внимание на миналото на IBM, но също така представя как една от най-големите компании в света ще се развива през 21-ви век. Книгата е написана от трима наградени журналисти, Кевин Маней, Стив Хам и Джефри О'Брайън. “Авторите разкриват не само множество факти и събития, но и редица значими и силни идеи. Те представят цялата история на компанията, от създаването й до наши дни. Това е нещо, което не е било описвано досега”, споделя Майк Уинг, вице-президент на IBM Strategic Communications и издател на книгата. Един важен урок, на който ни учи изданието, е, че за да оцелее и успее един бизнес в продължение на десетилетие или дори повече – цял век, се изискват умение за предвиждане на промените и способност за непрекъснато трансформиране и адаптиране. В продължение на един век IBM беше създаден, разви се, едва не изчезна, трансформира се и в момента очертава нови пътища за втори век на иновации.