GoDaddy е лидер на пазара за регистрация и хостинг на домейни, но сега се цели по-високо, търсейки начини за нови източници на приходи чрез обслужване на малки и средни комании в бизнес сектор, конкурирайки се с други големи играчи на онлайн пазара Google и Amazon. Компанията прави завой към мобилноте технологии, със стартирането на нов мобилен компонент в нейния Website Builder. Клиентите на GoDaddy вече могат да оптимизират стария си или да създадат изцяло нов уебсайт, достъпен и удобен за работа от мобилни устройства. Наред с това могат да и електронна търговия през мобилен телефон, като част от този процес.
Нововъведението е част от дългосрочната стратегия на GoDaddy да обърнат по-сериозно внимание на мобилните платформи и възможностите за тях. Според Jason Rosenthal, главен изпълнителен директор на инвеститора Silver Lake Partners, след анализ на сегашното състояние и тенденциите на пазара, GoDaddy са преценили, че мобилните устройства са огромен канал за достигане на потребителите за малките и средните бизнес клиенти. По тази причина по-рано тази година GoDaddy купиха Outright - компания за финансова мениджмънт, ориентрана към облачните технологии, като същевременно не крият, че обмислят още стратегически покупки, с които да разширят услугите, които предлагат.
Rosenthal казва, че трафикът от мобилни устройства към сайтовете се е повишил с повече от 350% през последните две години. За GoDaddy.com, който има около 30 милиона посетители на месец, той казва, че около 11% от общия трафик е от мобилни устройства, като добавя, че по същия начин стоят нещата и с милионите други сайтове, хоствани от GoDaddy.
Големият проблем в случая е, че над 93% от уебсайтовете в момента не са оптимизирани за мобилни устройства и по този начин бизнесът губи, тъй като хората, които ги посещават, нямат всички възможности, които предлагат уебсайтовете, заредени на компютър. Сред широко разпространените проблеми са трърде малките бутони и невъзможната навигация в рамките на малкия екран.
GoDaddy не предлага изграждане на сайтове, подходящи за гледане през мобилни устройства от нулата. В това начинание компанията си партнира с DudaMobile. Това е услуга DudaMobile предоставят и на Google във връзка с инициативата им GoMo за повече оптимизирани за мобилни устройства уебсайтове.
Другото начинание на гиганта е пазаруването чрез мобилна платформа - нещо, което самите GoDaddy са изградили като разширение на услугата си Quick Shopping Cart и вече предлагат на своите потребители. Това е все още относително малък дял от бизнеса на компанията. Въпреки че GoDaddy е милиони уеб сайтове сайтове се хостват там, а още повече са регистрирани тем, все пак само около 56 000 акаунта са направени през Quick Shopping Cart до момента, като приблизителната печалба на компанията от тази услуга е около 1 млрд. долара годишно.