Мина време, откакто чухме за първи път за Beats Music, абонаментната стрийминг аудио услуга на Jimmy Iovine и Dr. Dre. Ето че дойде и нейното време да се появи на пазара. Услугата ще „види бял свят“ на 21ви януари и ще се предлага за Android, iOS, Windows и web като началната й цена е 9.99 долара на месец за индивидуален план.
Beats Music се надява да се отличи от други стрийминг услуги като се фокусира да помогне на слушителите да открият точно това, което искат да слушат във всеки един момент. Ian Rogers, изпълнителен директор на Beats Music, вярва, че провалът на повечето стрийминг услуги се дължи на това, че те прекалено много разчитат на алгоритмите, които формират плейлистите им и тези алгоритми са създадени от хора, които не разбират напълно музиката.
Beats също използват алгоритми, но също така разчита на своите редактори и гост програмисти, които „готвят“ интересни плейлисти.
Една от ключовите функционалности на услугата е Right Now, която позволява на потребителите да попълват празните места в изречение, базирано на настроението им и типа музика, която искат да чуят.
Интересно е, че няма да има безплатен вариант на услугата.